C.L.H85 Skrevet 5. mars 2012 #1 Skrevet 5. mars 2012 Vesla er snørrete og har vært urolig i natt... Hun er ikke syk da hun ikke har feber eller endret allmentilstand. Men vil jo ikke gjøre henne mer syk. Er det greit at hun sover ute i vogna da? Tror det kan bli vanskelig å få henne til å sove i senga
butt Skrevet 5. mars 2012 #2 Skrevet 5. mars 2012 Jenta her er også forkjøla og snørrete. Jeg har latt henne sove ute i vogna likevel, har ordnet det lunt, slik at det blir så lite trekk som mulig. Jeg får henne ikke til å sove i senga (ikke uten et par times kamp ), og når hun sover ute sover hun i alle fall, etter som hun er urolig på natta. Vet ikke hvor lurt det er, men hun har i alle fall ikke blitt værre. Nettene begynner å bli roligere, og hun er ikke så tett i nesa. Ikke lett dette, gjør det du føler for, hva som er best for jenta di
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #3 Skrevet 5. mars 2012 Min sover også ute i vognen når hun er snørrete uten feber. Hun har aldri blitt syk av det.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 Min sover ute også med feber, så litt snørrete nes ville jeg ikke bekymret meg for i det hele tatt..
gullskattmamma Skrevet 5. mars 2012 #5 Skrevet 5. mars 2012 Minsten får sove ute når han er snørrete men ellers i fin form. Har ikke blitt tettere i nesa av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå