Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla er snørrete og har vært urolig i natt... Hun er ikke syk da hun ikke har feber eller endret allmentilstand. ;) Men vil jo ikke gjøre henne mer syk. Er det greit at hun sover ute i vogna da? Tror det kan bli vanskelig å få henne til å sove i senga ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta her er også forkjøla og snørrete. Jeg har latt henne sove ute i vogna likevel, har ordnet det lunt, slik at det blir så lite trekk som mulig. Jeg får henne ikke til å sove i senga (ikke uten et par times kamp :P ), og når hun sover ute sover hun i alle fall, etter som hun er urolig på natta. Vet ikke hvor lurt det er, men hun har i alle fall ikke blitt værre. Nettene begynner å bli roligere, og hun er ikke så tett i nesa. Ikke lett dette, gjør det du føler for, hva som er best for jenta di :)

Skrevet

Min sover også ute i vognen når hun er snørrete uten feber. Hun har aldri blitt syk av det.

Skrevet

Min sover ute også med feber, så litt snørrete nes ville jeg ikke bekymret meg for i det hele tatt.. :)

Skrevet

Minsten får sove ute når han er snørrete men ellers i fin form. :) Har ikke blitt tettere i nesa av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...