Gå til innhold

Går en spennende natt imøte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min førstefødte ble født 38+4 og om 40 minutter er jeg 38 +4...

SItter her og kjenner godt etter om det kan være noe på gang, men foreløpig så er det ingen tegn til fødsel...

Husker jeg våknet av rier kl 04, og lå alene våken til 06 før jeg vekket mannen. Kl 08 dro vi på sykehuset, og jeg ble undersøkt kl 0830. Da ville de sende meg hjem pga bare 2 cm's åpning, og 1230 var han født...

Tar gjerne en reprise....!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, det hadde vært fint ja :)

Her er det 39+1 i morgen. Oj, tida går visst selv om den føles stillestående... :)

Skrevet

Oj, det hadde vært fint ja :)

Her er det 39+1 i morgen. Oj, tida går visst selv om den føles stillestående... :)

Skjedde ingenting her i natt iallefall.. Hadde mange kynnere og våknet av dem, vondt i ryggen, men er her enda..

Lykke til, Camillok...

Skrevet

Spennende tid dette her, leter etter tein på fødselen ;)

Fikk førstemann 36+0, å er nå 38+5 og utolmodig! Har desverre lite som tyder på at det snart blir fødsel, ikke vonde kynnere en gang, bare litt ubehagelige til tider. Skal til lege på torsdag, tror eg skal spør om hun vil skjekke om eg er moden eller ei :)

Lykke til!

Skrevet

Har våknet en del oftere de siste par nettene enn tidligere av å måtte på do. Da er magen virkelig knallhard. Har nok kynnere flere ganger i timen, men jeg har blitt så vant til dem at jeg bare merker dem hvis de er ekstra vonde eller gjør meg ekstra kvalm... Siste ukene hender det at de presser lillegutt såpass nedover at jeg får utfall i nervene nedover beina. Det er rett og slett ganske vondt, men jeg har liksom ikke lyst til å si det høyt, for det er vel værre tider i vente ;)

Lykke til dere også :) gruer meg til setefødsel, men jeg hadde sikkert gruet meg uansett... Ut må han i hvertfall!

Skrevet

Oisann, hørtes ut som et drømme tidsrom å føde i!:)

Her er jeg fire dager på overtid og sover så dårlig at jeg føler jeg aldri vil være opplagt til en fødsel. Er trøtt som et dovendyr men alt for mye tanker svirrer rundt i hodet. omtrent ingen kynnere heller, regner med jeg blir satt igang til helga:(

Førstegangs så vet ikke hva jeg skal kjenne etter heller....

Skrevet

Spennende tid dette her, leter etter tein på fødselen ;)

Fikk førstemann 36+0, å er nå 38+5 og utolmodig! Har desverre lite som tyder på at det snart blir fødsel, ikke vonde kynnere en gang, bare litt ubehagelige til tider. Skal til lege på torsdag, tror eg skal spør om hun vil skjekke om eg er moden eller ei :)

Lykke til!

Da har vi termin nesten på likt. Jeg har 19. mars, men har fått et svangerskap som er 40+4 pga skuddårsdagen.

Jeg skal til jordmor på fredag, men vet ikke om jeg våger å be henne sjekke om jeg er moden....

Skrevet

Hmm, klarte ikke sitere innlegge ditt. Jaja

Eg har termin 17. :) etter slik som jordmor rekner det ut så er mitt svangerskap 40+3. Rart at di bruker forskjellige svangerskapslengder, men er jo bare snakk om en dag eller to, så har vel lite å si :)

Hvorfor vet du ikke om du våger å spør om hun kan skjekke deg?

Kjente på det samme sist uke når eg var hos jordmor. Hadde egentlikt tenkt å spørre om hun kunne skjekke meg da, men så sa hun at eg kunne få legetime hoss en kvinnelig lege som har jobbet på gun-avdeling så blir vell ikke så fælt å spørre hun heller tenkte eg. Er vel kansje større sjangs for at di vil skjekke når vi er såpasset nær termin :)

Vet du hvilket kjønn du har i magen, og hva har du ifra før av?

Skrevet

Hmm, klarte ikke sitere innlegge ditt. Jaja

Eg har termin 17. :) etter slik som jordmor rekner det ut så er mitt svangerskap 40+3. Rart at di bruker forskjellige svangerskapslengder, men er jo bare snakk om en dag eller to, så har vel lite å si :)

Hvorfor vet du ikke om du våger å spør om hun kan skjekke deg?

Kjente på det samme sist uke når eg var hos jordmor. Hadde egentlikt tenkt å spørre om hun kunne skjekke meg da, men så sa hun at eg kunne få legetime hoss en kvinnelig lege som har jobbet på gun-avdeling så blir vell ikke så fælt å spørre hun heller tenkte eg. Er vel kansje større sjangs for at di vil skjekke når vi er såpasset nær termin :)

Vet du hvilket kjønn du har i magen, og hva har du ifra før av?

Jeg har en av hver, og venter vistnok ei jente til.

Grunnen til at jeg ikke vet om jeg våger å spørre er fordi jeg ikke liker å ha hvem som helst mellom beina hehe..

TIlbyr hun seg så får jeg heller se hva jeg svarer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...