Butterfly1986 Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Hei! Jeg er ei jente på 25 år og er ny her.. Sluttet på p-pilla i november og tante rød har vært helt på sekundet hver mnd.. Helt til nå.. Skulle ha kommet på torsdag(1 mars) men ingenting enda.. Tok en test i går som var veeeeeldig svak positiv, og en i dag morres som var negativ.. Har hatt litt mensmurringer i dag så har trodd den skulle komme men ingenting.. Når jeg vsr gravid med min sønn, merket jeg at jeg var gravid fordi jeg var øm i brystene.. Men nå er det ingenting.. Er svimmel om dagen og har mye vondt i hodet men ikke noe annet.. Uff.. Dette ble mye.. Hehe.. Hva tenker dere om dette?? Blir gal snart..
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 syns det virker som du er gravid jeg... ta en ny test om noen dager da vel Kan jo være hcg nivået ditt er for lavt ennå. Og, de fleste svangerskap er ulike -så det går ikke helt an og sammenlikne med hvordan det føltes da du gikk med sønnen din... Svimmel og hodeverk kan også være symptomer på at man er gravid. Lykke til! Håper det går som du ønsker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå