Gå til innhold

Termin 29 mars, ingen smerter...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det rart at jeg ikke har noen kynnere?

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1.gangs?

Nei, i grunn ikkje. Vil heller seie du er heldig:)

Eg hadde ingen smerter eller plager i det heiletatt første svangerkskap. Denne gongen har eg hatt markante kynnerar lenge, no på slutten kan dei innimellom vere ubehagelege/vonde, samt at bekkenet er litt kranglete(pga fall på isen for ei tid tilbake).

Så du er nok av dei heldige som ikkje får serleg med plager, og dermed kan nyte denne siste tida på ein anna måte enn dei som har mykje vondter.

Og når det kjem til kynnerar, du har dei nok sikkert, men merkar dei truleg ikkje. Prøv å hold deg på magen, og legg merke til om den blir hard/fast innimellom(serleg etter at du har vore aktiv: stressa, gått i trapper, hatt sex, etter rydding osv).

Dersom du kjenner magen stramme seg, så er det kynnerar. Som regel merkar ein nemleg ingen ting av dei:) Men dei kan bli ubehagelege etter kvart (og truleg litt meir markante for kvart svangerskap, det er i allefall mi erfaring, som 2.gangs).

:)

Skrevet

Syns heller ikke det er noe rart. Jeg er 3 gangs og har heller ingen plager for å si det sånn. Magen strammer seg av og til (kynnere), men de er ikke vondt. Smerter, det har jeg aldri hatt ;)

Skrevet

Ja, er 1. Gangs :)

Takk for svar!

Da er bekymringene herved slutt ;)

Skrevet

Glemte å skrive at jeg har termin 26 mars, så ganske likt som deg ;) Er ikke alle som opplever svangerskapene som slitsomme. Men husker jeg begynte å bli lei da jeg gikk 11 dager på overtid med nr. 2 ;)

Skrevet

Selve svangerskapet har ikke vært bare bra! Har hatt mye vondt! Men har ikke hatt (i alle fall ikke merket) de kynnerene som folk snakker om ;)

Har prøvd å kjenne etter om magen strammer seg når jeg setter meg ned etter å ha eks støvsugd. Men føles egentlig bare ut som at det er han inni der som beveger seg og strekker seg :) men men... Klager absolutt ikke over at jeg ikke har vonde kynnere ;)

Får håpe du slipper å gå over denne gangen da! Jeg er sikker på at jeg kommer til å gå over ;)

Skrevet

Heldig, slik som meg! :) Termin 18.mars og er nå i toppform. (styggdårlig tidligere i sv.skapet, men det er glemt nå) Ingen større plager, alt er rolig. Var på registrering på føden etter et fall i helgen - og har visstnok regelmessige kynnere, men jeg kjente selv bare 1 av de 10 kynnere som var registrert, så det plager meg ikke. Håper å bli en av de som vandrer inn på føden med 4-5 cm åpning, hehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...