Frenzia Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Magen er stram som et abnormalt trommeskinn, står rett ut og er særdeles ubehagelig. Og så er jeg sulten, men vet søren ikke om jeg tør å puste en gang! Er dette seriøst helt normalt? Er i uke 25 eller der omkring.
turbooglykkelig Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Å, jada.... Føler det ofte slik på kvelden....
Frenzia Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2012 Æsj! ...ett og annet minne popper opp i skolten min i fra forrige gang om at dette var årsaken til at jeg ikke klarte å sitte ved kontoret og jobbe utover kvelden som vanlig. Synes nå og huske at jeg måtte stå og gynge mens jeg leste rapporter og annet. Grøss og gru...! Jeg trodde jeg var velsignet med en god hukommelse, at jeg husket alt det ubehagelige fra forrige gang, men jeg blir stadig overrasket, gitt!
MammaElisabeth Skrevet 6. mars 2012 #4 Skrevet 6. mars 2012 Sånn har jeg det også, og er bare i uke 21! Er sulten, men for full i kroppen til å ha plass til noe mer. Magen er faktisk så sprekkeklar at jeg kjenner den strekker seg, i kveld ble det bare frukt til kveldsmat, orker ikke halsbrann på grunn av full mage i kveld!
Elisabeth_W Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Jeg har det også sånn. Kommer gjerne etter jeg har spist. Magen står ut som en tromme og er forferdelig vond. Vondt å puste, vondt å sitte, vondt å stå. Jeg er 26+4
Mamma30abc Skrevet 7. mars 2012 #6 Skrevet 7. mars 2012 Samme her, er i uke 27, stram mage spes om kvelden og stadig sulten og småkvalm, er LEI forlengst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå