Siddismor Skrevet 4. mars 2012 #1 Del Skrevet 4. mars 2012 Tenkte bare å dele de erfaringer jeg har hatt med denne vognen. Positive: - Kjempegod å trille, lett å svinge Negative: - Liten demping. Det såg ikke behagelig ut for min sønn som lå i bagen da jeg trillet over brostein i byen eller på grov grusete vei. Hodet rista selv om jeg trillet sent og forsiktig.. - Regntrekket til bagen går ikke helt ned på sidene, noe som førte til av vann kom inn i bagen og madrassen ble våt på sidene. Trangt å få på. - Som kjent liten bag, men holdt til gutten var 6 mnd - Ikke regulerbart fotdel, noe som gjør at gutten siger litt og har ikke god liggestilling i sportsdelen. - Ryggdelen kan ikke rettes helt opp, noe som irriterer min gutt veldig da han nå vil opp og se mer på trilleturer. - Kun forovervendt sportsdel, noe jeg hadde trodd var greitt, men nei... Savner veldig blikk-kontakt med gutten på turer. Bruker vinduet i kalesjen litt, men er ikke det samme... - Pga at den er forovervendt kommer det mye trekk rett inn til barnet hvis jeg ikke har på stormtrekk eller soltrekket. Vil jo ikke alltid stenge de inne i godværsdager med trekk på... - Plastikkregntrekkene tåler ikke all verdens og får lett småhull. - Dyr... Jeg hadde nok ikke kjøpt denne vognen igjen. Savner rett og slett det gamle dråget av ei vogn vi hadde til eldstemann. Den var stor og tung, men barnet hadde det ihvertfall lunt og tørt der inne... Jeg hadde nok ikke kjøpt denne vognen igjen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915366-mine-erfaringer-med-mountain-buggy-urban-jungle/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2012 #2 Del Skrevet 5. mars 2012 Hi hi - morro å lese det du skriver - for jeg har en helt annen opplevelse av denne vognen !!!!!!! Det er vel sånn at smaken er forskjellig, og at man alle har ulike behov og ønsker!! - og jeg har en liten teori om at man alltid vil kunne finne noe man er misfornøyd med, og at det er lett å føle at "gresset er grønnere på den andre siden av gjerdet" - eller at vogna til naboen er finere enn min ;) Jeg hadde en emmaljunga edge duo - og var så misfornøyd. Den var stor, tung, klumpete og ungen trivdes ikke i sportsdelen !!! Nå har vi byttet til OTH urban jungle mountain buggy, og både jeg, vesla og pappan elsker den. Hun sitter så fint i den, og og det går fint ann å legge ryggen helt ned, så hun ligger fint når hun sover også. Om det blåser litt så plager det verken meg eller vesla. Hun har på vindtett lue og jakke, og sitter lunt og fint i posen sin. Så vi kommer til å bruke denne til nestemann også !!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915366-mine-erfaringer-med-mountain-buggy-urban-jungle/#findComment-144052311 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå