Gå til innhold

<3 Ole Kristian 16 mnd <3 Som "Rydder" i en kjøkken skuff.....

Mamma`n til Ole Kristian

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er vår deilige prematur fødte gutt, 12 uker før termin. Stor og fin gutt i dag, 10,5 kilo (1149 gram ved fødsel) og 80 cm lang (37,5 cm ved fødsel)

post-731256-0-71379100-1330890093_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en søt gutt :) Han er større enn jenta mi på snart 19 mnd, som ble født 1 dag over termin til 2890 gr :D Hehe

Skrevet

Så herlig gutt! :-) Min mini elsker å "rydde" i skuffer han også. Spesielt grytelokkskuffen, for det bråker så fælt. :-)

Skrevet

trykket på multisitat visst lenger oppe men aner ikke hva jeg har gjort elle det det betyr :) ihvertfall så skulle jeg si som gressenka at gutten din er større enn min nå som var 2810 gram to dager over termin...han er 16 mnd nå da men det vet du jo;)

For en søt gutt :) Han er større enn jenta mi på snart 19 mnd, som ble født 1 dag over termin til 2890 gr :D Hehe

Skrevet

ok.... : ) da vet jeg det hehehe:P

Skrevet

For en nydelig gutt, Tirilgirl! Han er omtrent akkurat på størrelse med min som er født helt til termin. Min liker forresten også å rydde i kjøkkenskuffen... :-)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Så glad liten kar da! Fulgte mye med på deg da du var gravid og ble bekymret da du plutselig forsvant en periode, men ble så glad da jeg så alt hadde gått bra på tross av for tidlig fødsel..

Han er like lang som jenta mi som ble 1 år på onsdag, men hun veier 9 kg forløpig da, men er lang for alderen =)

Han er jo kjempesøt da, og så flink til å rydde da gitt ;)

Skrevet

så fin og stor gutt! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...