Gå til innhold

Ny gjerrig-tråd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

dytter

Anonymous poster hash: 5e645...0ed
Skrevet

Hahahaha! 
Dette minner meg om en gang jeg var på treningssamling,. Jeg var vel 12-14 år, så jeg satt på med ei venninne og faren hennes siden mine foreldre ikke hadde mulighet til å være med den helga. Det gikk fint det, helt til vi kom hjem fra trening og de andre hadde vært og handla. Jeg hadde jo ingen foreldre med, som sagt, og regna med at de hadde kjøpt inn noe mat til meg også. Men neida. Jeg spurte om de ikke hadde kjøpt med mat til meg. Nei - det hadde de ikke, men jeg kunne få et rundstykke og et par skiver med skinke hvis jeg betalte 7 kroner (!!). Jeg kommer _aldri_ til å glemme den episoden........ 

Skrevet

Hahahaha!

Dette minner meg om en gang jeg var på treningssamling,. Jeg var vel 12-14 år, så jeg satt på med ei venninne og faren hennes siden mine foreldre ikke hadde mulighet til å være med den helga. Det gikk fint det, helt til vi kom hjem fra trening og de andre hadde vært og handla. Jeg hadde jo ingen foreldre med, som sagt, og regna med at de hadde kjøpt inn noe mat til meg også. Men neida. Jeg spurte om de ikke hadde kjøpt med mat til meg. Nei - det hadde de ikke, men jeg kunne få et rundstykke og et par skiver med skinke hvis jeg betalte 7 kroner (!!). Jeg kommer _aldri_ til å glemme den episoden........

Hvorfor tok du det som en selvfølge at andre handlet mat til deg?

Anonymous poster hash: b0ae7...650

Skrevet

Kan bidra litt til... ;-)

Jeg får fnatt av brukt gavepapir og tråd på gaver jeg får... Mormora til eksen min var helt insane på det. Eldste gavepapiret var fra steinalderen. Hu fikk omtrent hjerteinfarkt hvis jeg revna gavepapiret. Den familien der satt å pirka gavene forsiktig opp. Revna gavepapiret sukka de HØYT og himla med øyene.

Anonymous poster hash: 7b1cf...f5b

Sånn er noen i min familie også, desverre...

Anonymous poster hash: dbb1b...ab8

Skrevet

Jeg får fnatt av brukt gavepapir og tråd på gaver jeg får... Mormora til eksen min var helt insane på det. Eldste gavepapiret var fra steinalderen. Hu fikk omtrent hjerteinfarkt hvis jeg revna gavepapiret. Den familien der satt å pirka gavene forsiktig opp. Revna gavepapiret sukka de HØYT og himla med øyene.

Anonymous poster hash: 7b1cf...f5b

Sånn er noen i min familie også, desverre...

Anonymous poster hash: dbb1b...ab8

Driver de med gjenbruk av konvolutter også?

Som jeg skrev i en annen gjerrigtråd:

Jeg har fått en konvolutt til jul en gang med navnet til den konvolutten opprinnelig var til strøket over med en strek og mitt navn skrevet ved siden av. All gjenbruk er ikke like nødvendig...

Skrevet

Jeg får fnatt av brukt gavepapir og tråd på gaver jeg får... Mormora til eksen min var helt insane på det. Eldste gavepapiret var fra steinalderen. Hu fikk omtrent hjerteinfarkt hvis jeg revna gavepapiret. Den familien der satt å pirka gavene forsiktig opp. Revna gavepapiret sukka de HØYT og himla med øyene.Anonymous poster hash: 7b1cf...f5b

Sånn er noen i min familie også, desverre...Anonymous poster hash: dbb1b...ab8

Driver de med gjenbruk av konvolutter også?

Som jeg skrev i en annen gjerrigtråd:

Jeg har fått en konvolutt til jul en gang med navnet til den konvolutten opprinnelig var til strøket over med en strek og mitt navn skrevet ved siden av. All gjenbruk er ikke like nødvendig...

Hender at jeg tar vare på konvolutter og bruker på nytt men da spesielle, f.eks de med bobleplast i. Samlet på gavepapir når jeg var kanskje 5 år men det fordi jeg syntes at de var fine, samlet på de i en skuff og de ble aldri brukt på nytt.

Hmm, kommer ikke på at jeg kjenner noen ekstremt gjerrige. Eller en kompis er litt gjerrig da. Lenge etter at det ble vanlig med flatskjerm så nevnte jeg tilfeldig at jeg ønsket meg et nytt tv. Siden jeg var på besøk hos han så gikk han og hentet et gammelt lite "tykk-tv" og skulle ha 3000kr for det. Jeg hadde et sånt tv fra før av og takket uansett nei.. Også prøvde han stadig å overtale meg og andre venner om å kjøpe div av han til høye priser. Eks han ville ha 2000kr for et knøttlite kjøkkenbord med to stoler, godt brukt.

Anonymous poster hash: 0043c...679

Skrevet

Hahahaha!

Hvorfor tok du det som en selvfølge at andre handlet mat til deg?

Anonymous poster hash: b0ae7...650

Kanskje fordi hun var 14 år, og de var på treningssamling?

Man skulle tro at man hadde betalt ikke bare for overnatting men også for mat på forhånd?

Og de voksne burde ha tenkt på det barnet som ikke hadde noen som kunne gå på butikken for henne, og legge ut for litt mat.

Anonymous poster hash: f20a7...e31

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har en venn jeg kunne skrevet en hel bok om når det gjelder hvor gjerrig han er hehe.

På fredag kom han på besøk å hadde kjøpt med seg en juice som var på tilbud til 10 kr,meg og sønnen min får ett glass hver av den å forlanger når han skal gå at jeg betaler 5 kr for det.

Han har også flere ganger hatt med seg micropopp som han selv sier han har betalt 10 kr for,å forlanger 5 kr hvis jeg også vil ha popcorn.

Når jeg har vært på besøk hos han så har jeg flere ganger fått grandiosa å spise der,å har måtte betalt halvparten for pizzaen når jeg skulle gå.

I julegave kjøper han ofte filmer til venner og familie som han selv vil se,så en stund etter jul spør han om å låne filmen fordi han selv vil se den.

Han sier selv at han kjøper kun filmer han selv er intressert i å låne etterpå å se selv!

Meget spesielt etter min mening!

Fyren er 45 år å har helt vanlig lønn å en svær sparekonto full av penger så det er ikke sånn at han har lite penger,han er bare tvers igjenom gjerrig!

Han er også flere ganger i uken hos foreldrene å spiser,for da får han jo gratis mat.

Han sier det er greit å spare litt penger på den måten :S

Anonymous poster hash: 024d3...695
Skrevet

Han er faktisk ofte på byn i helgene men da bestiller han bare en øl å den sitter han med hele kvelden.

Han møtte på byn en dame han likte å spanderte da en cider på hun,men den skulle de ha på deling sa han hehe!

Tror ikke hun ble kjempe imponert gitt :P

Rett etter sex med en dame så hadde han sagt:

"Skal vi spleise på angrepillen? "

Den kommentaren har vi ledd mye av i ettertid hehe!

Skrevet

Skudd i det blinde, han er ugift og singel?

Skrevet

Skudd i det blinde, han er ugift og singel?

Ja det kan du banne på hehe!

Han eier ikke sosiale tenner Itellegg til at han er helt ekstremt gjerrig.

Skrevet

Faren min sitter meget godt i det økonomisk, men er sykt gjerrig!!!

Her er noen eksempler:

-trekker kun ned på do de gangene når han gjør "nr 2"... For å spare vann....!

-lager sin egen spylevæske av vann, zalo og sitron... (Koster ti kroner på europris..)

-kan ikke levere barnebarn på trening en gang i halvåret, fordi han må kjøre gjennom bomringen..!

-har kun varme på i stuen om vinteren, resten av huset er iskaldt!!

-kan ikke bruke aircondition i bilen... And the list goes on!

Må også legge til at søsteren min var nylig på vorspiel, hadde ikke mer drikke igjen og spurte om å få et glass fra 3 liters dunken til en venninne.. Denne venninnen presterer da å sende melding neste dag om at hun skylder henne 60kr..! Er det mulig??

Anonymous poster hash: 1cc6d...9c7

Skrevet

Beste tråden jeg har lest noen gang 😂

Anonymous poster hash: 36d4e...023

• 3 år senere...
Skrevet

Dytter siden noen starter en ny

Anonymkode: 8f1f8...893

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Dytter siden noen starter en ny

Anonymkode: 8f1f8...893

Hvorfor det?

Anonymkode: 7f975...176

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...