Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Helt uten sukker og bare en kalori. Men helt fulstendig kunstig, full av e-stoffer (plastikksaft)
Moden mamma til 3 :) Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Bryr meg ikke så mye om e-stoffene, jeg... Har fått helt dilla på den med eple/pæresmak!! Nam-nam
Lady lovely locks Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Jeg tenker at du har helt rett. Lerum er tingen!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Liker den ikke. Drikker ikke saft lengre. Ungene får ordentlig saft med sukker når de får det siden unger ikke skal ha kunstig søtning.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Liker den ikke. Men nå er jeg kanskje i overkant interessert i naturlig og økologisk mat og der passer den ikke akkurat inn Synes den smaker plastikk, og jeg får skjelvinger når jeg drikker saft eller brus med kunstig søtning, så jeg holder meg heller til vann
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 drikker en del fun saft her om dagen. både jordbær, bringebær, sitron, og appelsin. gode. men blir dritt lei om jeg bare drikker en smak.
Beklager - Dysleksi Skrevet 4. mars 2012 #7 Skrevet 4. mars 2012 Heller sukker enn e-stoffer! Nei til Fun.
bitthen Skrevet 4. mars 2012 #8 Skrevet 4. mars 2012 Greit av og til. Men jeg drikker nesten kun Olden Boble og vann. Mini får det samme
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #9 Skrevet 4. mars 2012 Jeg unngår så godt jeg kan kunstige søtningsstoffer. Saft har vi ikke oftere enn at vi kan drikke den med sukker i.
Musemorbr / Skrevet 4. mars 2012 #10 Skrevet 4. mars 2012 Drikker bare saft til grøt, og da må det være husholdningssaft med sukker i. Mannen elsker gøysafta, og jeg har jo smakt det jeg også, men er ikke alt for glad i det.
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 4. mars 2012 #11 Skrevet 4. mars 2012 Drikker fun light av og til, nå går det i "årets smak".. Men så drikker jeg fint lite saft generelt, så tenker ikke mer over det, ellers liker jeg best hjemmelaget saft, og siden jeg ikke lager det selv, så sier det seg selv at det blir minimalt med saft Går mest i springvann med oppdelt frukt og/eller bær i, frukten/bæra setter smak på vannet, men ikke såpass mye at det smaker for "sterkt".. Passer meg perfekt
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #12 Skrevet 4. mars 2012 syns ikke noen saft er gode, men denne tar kake smake jo kunsti dritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå