Tante_Esel Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 begynte paa spary 1 mars (torsdag) Puppene har vaert ømme siden e.l det er ikke vanlig, og naa stikker det i de, akkurat som da jeg er gravid.... hm... men er jo alt for tidlig aa evt ta en test... og hvis man er gravid, skal man vel ikke bruke suprecur... har dere opplevd dette som bivirkning...
HokusPokus1 Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har gått på Suprecur siden 5. februar.. Jeg har hatt så ømme pupper, at bh har vært ille å ha på :-O
Tante_Esel Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har gått på Suprecur siden 5. februar.. Jeg har hatt så ømme pupper, at bh har vært ille å ha på :-O ah ok! aldri brukt spray vettu saa godt aa høre hvordan det er for andre da kan jeg legge fra meg tanken paa om at jeg kanskje kunne ha blitt gravid paa egenhaand
HokusPokus1 Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Dette er vårt første møte med IVF og div medisiner Jeg begynte på sprøyter på torsdag , og skal på kontroll til onsdag.. Hva type sprøyter skal du ta?
Tante_Esel Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2012 dette er mitt 3.offentlige ferskforsøk... men før har jeg kun hatt korte regimer Men valgte langt denne gangen... skal gaa paa puregon sprøyter... 150IE (de er jeg ikke saa glad i men ... offrer alt, bare det blir baby ut av det Hva slags sprøyter gaar du paa... og hvilken klinikk jeg er paa riksen saa heldg du er som er saa langt av gaarde med forsøket
HokusPokus1 Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 Jeg går på Gonal F .. 225 IE i 4 dager og 125IE i 2 dager, så til kontroll.. Sprøytene er noe jeg gruet meg mest til av alt.. Men går mye bedre enn jeg kunne tenke meg... (gruer meg like mye forann hver stikk uansett) Vi holder også til på riksen!
Tante_Esel Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2012 saa morro da skal vi snart (ca 9 mnd) sende inn bildet av babyene vaare, saa de kan henge paa veggen der DET blir bra det!! har store planer om aa bli gravid og beholde hele svangerskapet denne gangen!! naa gidder jeg ikke aa vaere uten barn lenger
HokusPokus1 Skrevet 4. mars 2012 #8 Skrevet 4. mars 2012 Ja, dette er veldig spennende! Gruer oss litt til onsdagens blodprøve og UL. Håper at alt har utviklet seg som det skal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå