AAnonym86 Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Hadde medisinsk abort for nøyaktig 5 uker siden, og lurer på hvor lenge jeg må vente før mensen kommer tilbake. Ja jeg vet at dette er individuelt, men er det noen som har vært borti det samme som vil svare meg ?
ღ adealsadeal ღ Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Hos meg tok det 2 mnd etter medisinsk abort for noen år siden...men eg blødde lenge etter aborten:(
AAnonym86 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2012 Hadde du utskrapning ? Det hadde ikke jeg, og på kontroll for noen dager siden så det veldig fint ut, ingen rester. Blødde bare en ukes tid...
ღ adealsadeal ღ Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Nei, ingen utskraping. Men var litt rester igjen som de ikke så på UL på sykehuset :s blødde vel i ca 3 uker men det var av og på. Også kom mensen nesten nøyaktig 2 mnd etter MA
AAnonym86 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2012 Ok. Håper jeg ikke må vente så mye lengre... Takk for svar, og lykke til videre
ღ adealsadeal ღ Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 Takk og Like måte:)) er nok rett rundt hjørnet skal du se:)
Rosin i bolla? Skrevet 4. mars 2012 #7 Skrevet 4. mars 2012 Hei For meg tok det 5 og 1/2 uke etter at jeg tok pillene første gang (måtte ta en ny runde etter to uker pga smerter som viste seg å være små rester). På infoskrivet jeg fikk fra sykehuset sto det at man kunne vente mensen etter 4-6 uker. Jeg planla å kontakte lege hvis ikke TR hadde dukket opp innen 7 uker. Håper du får TR snart, er så godt å vite at kroppen er i gang igjen. Har aldri i mitt liv håpet så mye på å få mensen som jeg gjorde etter aborten. Masse lykke til:)
AAnonym86 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2012 Infoskriv ja, fikk så vidt muntlig info så vet ikke hva jeg skal forvente. Men håper på besøk snart ja
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #9 Skrevet 4. mars 2012 Jeg fikk tr igjen etter 3 uker ca. Jeg ble gravid på 1 eller 2forsøk den gangen. Selvom jeg fikk igjen mensen var kroppen min ustabil, syklusene har vært helt på bærtur siste året og har ikke blitt gravid igjen. Først nå har jeg hatt en "kort/normal" syklus etter mange mange md og håper at det skjer noe denne pp. Har heller ikke kunnet finne ut når el har vært på mange md.. Noen er heldige å er fort stabile igjen,men der var jeg utrolig uheldig. Nå blir det mest sannsynlig pergo tom om det ikke klaffer denne pp.. Utrolig kjipt ettersom det klaffet med en gang første gangen
AAnonym86 Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #10 Skrevet 5. mars 2012 Ja noen er dessverre uheldige... For oss klaffet det også med en gang, så håper det ikke tar lang tid denne gangen... Håper det klaffer for dere snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå