Gå til innhold

Sliten......!!

Anbefalte innlegg

Gjest *muffa*
Skrevet

Må bare syte og få ut litt frustrasjon...!Jeg er 6+4 uker, og er så ekstremt sliten og trøtt om dagen :-( Det er helt ille! Humørsvigninger til de grader også.... Har tre barn fra før på12, 10 og 4 som ikke vet noe om at det er en spire på vei, siden jeg har mistet to (MA oppdaget i uke 11+6, og SA uke 4+5) siste 6 mnd, vil vi ikke si noe enda. Gubben finnes ikke forståelsesfull i det hele tatt syns jeg :-/ Han er den som er trøtt og sliten og trenger hvile, fred og ro etter jobb og i helgene, og jeg får indirekte bare beskjed om å prøve å skjerpe meg litt, spes ang humøret, for som han sier; man er jo ikke syk fordi om man er gravid! Dette gjør ikke akkurat saken noe bedre for min del! :-(

Arrrrrgh!!!!!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*muffa*: Skulle nesten tro det var jeg som skrev det!!!!! Men alderen på barna stemmer ikke :-p Men jeg er også helt på fellen. Vurderer faktisk sykemelding for å ikke knekke helt sammen - jobber i hytt og pine - og har de mest krevende øktene på jobb på ettermiddag/kveld og da er jeg som oftes dårligst....... Akk. Men bank i bordet - i dag har vært en grei dag..... men har ligget på sofaen hele dagen med minstemann som har hatt 40 i feber.

Skrevet

Jeg kjenner meg godt igjen at jeg er sliten ja. Om jeg kunne valgt så hadde jeg bare ligget på sofaen dag ut og dag inn. Har ingenting overskudd, er trøtt HELE tiden. Orker ikke å gjøre mer enn jeg må. Sånn har jeg hatt det helt siden jeg fant ut at jeg var gravid.

Har så utrolig lyst å få mye utav dagene, men det skjer skjelden :P

Gleder meg til denne trettheten går over, og jeg orker å gjøre litt mer enn å bare være sofagris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...