Gå til innhold

TFK Twinner Twist

Mariachi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har kjøpt den vogna å gleder meg til første trille tur med den.

den har bredere hjul andre vogner jeg så på, en av grunnene til at valget falt på den. inbiler meg at den er mer robust pga det.

lykke til

Takk for svar, kom gjerne med en liten oppdatering etter du har testet den :)

Hei!

Jeg har også kjøpt denne vognen, har ingen erfaringer med den enda, men gleder meg til å bruke den!

For oss stod det mellom tfk, MB, og easywalker, men for oss virket det som denn var den mest robuste og stabile, og ikke minst den som så finest ut!

Slik jeg ser det er det et stort pluss som skiller seg ut og en minus.

+ håndbrems, som jeg tror er veldig nødvendig her vi bor på vestlandet med masse opp- og nedoverbakker!

- alle glidlåsene i ryggen på sportsdelen.

Annonse

Jeg kjøpte TFK siden den tar så liten plass i bilen - men nå som jeg har tatt den i bruk syns jeg den er j...a tung å løfte inn og ut av bilen:/ Men så har jeg et keisersnitt bak meg og er alene. Men ellers: veldig flott vogn å kjøre:-))

Den ene tvillingen fikk Frejkas hoftepute, så jeg droppet hardbaggen og gikk rett på sportsvogn. Da passa voksiposene fint også.

Jeg har kjøpt en billig paraplytrille som er lett å få inn og ut av bilen - kjekt å ha på senter og sånt:-))

LA

Jeg har kjøpt TFK brukt og lurer på om det er mulig å få tak i vogntrekk til sportsdelen? Jeg blir ikke å bruke hardbag, har softbag i sportsdelen, da hun jeg kjøpte den hos anbefalte det, da hardbagen ikke er så romslig, vokser fort ut av den...

Gleder meg til å ta den i bruk, bremsene er et stort pluss her hvor jeg bor i allefall.

Jeg ville ikke ha dobbelbag av forskjellige grunner. Det er gjerne koselig i begynnelsen, men etterhvert som de blir større og "oppdager" hverandre så er det kanskje ikke så praktisk når en vil sove og den andre vil være våken? Den er heller ikke så lett å få med seg, mye lettere å bære en bag i hver hånd.. Så for meg var det andre kriterier som var viktigere.

Ok, greit å høre hva folk synes er viktig, jeg er så usikker på hva jeg skal velge.. Det som er bra med denne vognen er at fotbrettet kan heves når de skal sove i sportsdelen. Ikke så mange andre vogner som kan det, minus er at jeg gjerne vil ha dobbebag, og det kan jeg i en urban jungle mountain duo, men her kan fotbrettet ikke heves.. hmm..what to do...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...