Moden mamma til 3 :) Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Skal på ordinær UL i morgen, og gleder meg vanvittig Dette blir UL nr 4 i dette svangerskapet, så har jo sett nurket tidligere...men dette er første gang jeg gleder meg! Både jeg og pappaen har lyst til å vite kjønnet, så dette blir spennende... Spiller absolutt ingen rolle om det er han eller hun! Har en datter på 12 fra et tidligere forhold som ønsker seg en lillesøster....
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Eg skal i måra óg! Glad eg har tidlig time. Så spent eg held på å implodere!
Moden mamma til 3 :) Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2012 Har tidlig time jeg også, kl 8.30! Storesøster er vel minst like spent som meg og pappaen... Håper så inderlig på at de ikke endrer terminen!
Lillepromp blir storesøster Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Jeg også skal i morgen tidlig! Gleder meg, men selvfølgelig har eldstejenta blitt syk, så faren må være hjemme med henne. Blir litt rart å dra alene, men gleder meg til å vise bilder til far og storesøster
Moden mamma til 3 :) Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2012 Da er ultralyden vel overstått, og jeg venter mest sannsynlig ei lita frøken! Det var som jeg trodde... Alt så helt perfekt ut, og hun var veldig livlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå