SiMaMi Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Det var noen som spurte meg om jeg merket noe av at jeg var gravid enda. Jeg svarte "nei, bare litt ømme pupper" Jeg og samboeren min har gnagd hver eneste dag denne uka. Selvfølgelig trodde jeg det var han som var dust og ikke skjønte noen ting... Men jeg må nok innrømme at det er jeg som har kort lunte og elendig humør. Jeg har blitt sur fordi han dro på fest i helga, selv om det er en mnd siden han var hos kompiser og tok noen øl sist. Jeg har vært sur fordi han vasket klær som lå i feil pose (jeg skulle kaste de) Men hvordan skulle han vite det? Jeg ble sur fordi han jobber om kvelden, selv om han leverer datteren vår i barnehagen om morgenen. (noe jeg egentlig synes er deilig å slippe og stresse med noen ganger) også får vi jo mer penger av det og det trenger vi nå som vi skal bli 4. Jeg ble sur i dag fordi han sa at vi skulle rydde og jeg begynte og furte fordi ehm.. er ikke helt sikker. Nå har jeg sendt han og datteren min til hoppeloppe land så skal jeg sitte her og furte i fred!! Møkka dag i dag også!!!!
*oktobergutt 12* Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Huff jeg føler med deg. Føler meg trist, lei meg og deprimert. Jeg som burde være super happy og glad!! Også blir jeg da ennå mer lei meg fordi jeg ikke er glad... ikke bare bare Er det normalt å bli litt "deppa" ?
Tira Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Hehehehe:) Herlig! Har det litt sånn selv også. Glad gubben er forståelsesfull og bare holder kjeft i det minste;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå