Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg hadde leggkramper i natt. Veldig vondt.

Men det som jeg synes var så merkelig at jeg kun fikk kramper i høyre fot? :-)

Noen andre som har opplevd å bare få kramper i den ene leggen? :-P Det roet seg når jeg bøyde beinet.

Jeg tar kalsium og magnesium tilskudd (2 i 1) hver dag, og i dag tok jeg tre tabletter i stedet for to,håper det kan hjelpe.

Har også lest at B-vitamin tilskudd kan hjelpe... Men det har jeg ikke hjemme nå :-)

Merkelig :-S

Endret av BABY-JENTE
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg får då alltid bare i ein fot....

Skrevet

Jaha. Under mitt forgje svangerskap hadde jeg kramper i begge to samtidig... Det er det jeg sammenligner ut i fra.

Skrevet

Jeg har heller aldri vært så uheldig å få det i begge. :)

Når jeg tenler meg om så er det vel også høyre hver gang. Har nettopp begynt på Magnesium-tilskudd jeg også, og håper det hjelper.

Skrevet

Jeg har heller aldri vært så uheldig å få det i begge. :)

Når jeg tenler meg om så er det vel også høyre hver gang. Har nettopp begynt på Magnesium-tilskudd jeg også, og håper det hjelper.

He he. Bedre å få det i en fot enn i to, i grunnen ;-)

Jeg skal kanskje være fornøyd med det ;-)

åh jeg er så trøtt om dagen! 22 uker på vei, og har faktisk hatt mye energi i dette svangerskapet, helt til nå... (var en del trøtt de aller første ukene, men det gikk fort over).

Merkelig å bli trøtt og sliten når man er litt over halveis, det vanligste er vel å være supertrøtt frem til uke 12 omtrent, for at det så blir bedre i 2.trimester, før kroppen blir stor i 3.trimester og trøttheten vender tilbake igjen.

Skrevet

Med min første var jeg dautrøtt fra uke 10 frem til uke 16, så ble det bedre. Jeg ble ganske sliten igjen ved starten på 3. termin.

Men denne gangen, ohoi, jeg har vært dødsliten siden uke 14, og nå er jeg i uke 25, eller 26, og det ser ut til å bare verre. Det er godt mulig det er noe som er mer "normalt" enn andre ting i et svangerskap, men hos meg har ingenting vært likt fra 1. til 2. gang.

Lykke til med trøttheten din. Vi får bare legge oss ned så ofte vi kan. :)

Skrevet

Ser du alt tar tilskudd av kalsium og magnesium. Prøv å tøye på kvelden før du legger deg. Det hjalp meg forrige svangerskap. Måtte likevel av og til tøye om natta (kun høgre lår/legg). Strekte då beinet opp slik ein gjer på trening medan eg låg på rygg (så lenge eg klarte ligga litt på ryggen då).

Håpar dette hjelper....

Skrevet

Får det (heldigvis!) bare i ene beinet! Får krampe ca 3-4 ganger i uken, og det er sååå vondt å bråvåkne med det på natten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...