GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Elen etter oldemora som heter Ellen Eller klinger det ikke så bra? Såå vanskelikt å finne navn, bestemmer oss uansett ikke før vi får se jenta
Giss Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Fint med oppkalling. Jeg ville snudd og sagt Elen Vilde. Det er enklere å uttale enn når det blir to e'er i midten av doppeltnavnet.
inimini Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Først tenkte jeg hvorfor ikke Vilde Ellen? Men når jeg prøvde å uttale det hørte jeg at det ikke passa sammen:) Syns Vilde Elen var et fint navn:)
5 søte små blir til 6 Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 huff dyseleksien slår til igjen. leste navnet som Vilde Helen og syntes det var pent. men fikk fort se at det stod elen, syns det hørtes tungt ut men men det er foreldrene som bestemmer uansett hva andre mener )
sommertiara Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 Jeg synes det ble litt stilkræsj, i tillegg er det litt uheldig at det blir to e-er etter hverandre. Det kan fort bli Vildelen. Skal dere bruke begge navnene til daglig?
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2012 Kommer nok til å bruke Vilde for det mest, ivertfall vi som foreldre. Klarer ikke helt å se det selv at det kræsjer ned to e-er etterhverandre
sommertiara Skrevet 4. mars 2012 #8 Skrevet 4. mars 2012 Kommer nok til å bruke Vilde for det mest, ivertfall vi som foreldre. Klarer ikke helt å se det selv at det kræsjer ned to e-er etterhverandre Hvis man bruker begge navnene er det ofte at det går i hverandre om man sier det fort, men det behøver jo ikke bli et problem
FrøkenSprøken Skrevet 4. mars 2012 #9 Skrevet 4. mars 2012 Hvorfor ikke Ellen? Det er jo et nydelig navn! Hadde det ikke vært for at det allerede er brukt i slekta vår, hadde jeg garantert brukt det på jenta mi!
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #10 Skrevet 4. mars 2012 Samboeren min er ikke så glad i bare Ellen, og eg har lenge likt navnet Vilde. Mange fine navn å velge mellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå