Gå til innhold

Vilde Elen?

GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elen etter oldemora som heter Ellen :)

Eller klinger det ikke så bra? Såå vanskelikt å finne navn, bestemmer oss uansett ikke før vi får se jenta :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint med oppkalling.

Jeg ville snudd og sagt Elen Vilde. Det er enklere å uttale enn når det blir to e'er i midten av doppeltnavnet.

Skrevet

Først tenkte jeg hvorfor ikke Vilde Ellen? Men når jeg prøvde å uttale det hørte jeg at det ikke passa sammen:) Syns Vilde Elen var et fint navn:)

Skrevet

huff dyseleksien slår til igjen. leste navnet som Vilde Helen og syntes det var pent. men fikk fort se at det stod elen, syns det hørtes tungt ut :) men men det er foreldrene som bestemmer uansett hva andre mener :))

Skrevet

Rett og slett et nydelig navn!!!

Skrevet

Jeg synes det ble litt stilkræsj, i tillegg er det litt uheldig at det blir to e-er etter hverandre. Det kan fort bli Vildelen. Skal dere bruke begge navnene til daglig?

Skrevet

Kommer nok til å bruke Vilde for det mest, ivertfall vi som foreldre. Klarer ikke helt å se det selv at det kræsjer ned to e-er etterhverandre :P

Skrevet

Kommer nok til å bruke Vilde for det mest, ivertfall vi som foreldre. Klarer ikke helt å se det selv at det kræsjer ned to e-er etterhverandre :P

Hvis man bruker begge navnene er det ofte at det går i hverandre om man sier det fort, men det behøver jo ikke bli et problem :)

Skrevet

Hvorfor ikke Ellen?

Det er jo et nydelig navn!

Hadde det ikke vært for at det allerede er brukt i slekta vår, hadde jeg garantert brukt det på jenta mi!

Skrevet

Samboeren min er ikke så glad i bare Ellen, og eg har lenge likt navnet Vilde. Mange fine navn å velge mellom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...