nurseBettie Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har tatt flere tester de siste dagene som viser svake streker, i dag var det vel ingen tvil da den var tydelig rosa;) Testen i dag var litt sterkere enn i går, men positiv så da er jeg vel gravid:D Har veldig vanskelig for å tro på det, har blitt skuffet så mange ganger før, men nå har jeg jo positive tester:) Jeg er så glad for at det endelig har klaffet!! <3 Jeg er gravid!!
nurseBettie Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2012 Tusen takk:)) Kjenner at det synker sakte, men sikkert inn;) Tror jeg skal bestille meg time til tidlig ul privat, føler jeg må få bekreftet at alt er bra:) Er i fjerde uka bare enda, men man kan vel se noe i uke 6/7?=)
hennipenni Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Ja det tar litt tid å la det synke inn, mange tanker som svirrer rundt Jeg er selv 9 uker idag, og tenker å bestille tidlig ul for å få bekreftet at alt står bra til der inne. Første gangs gravid, så kjenner jeg er litt hønemor, og kjenner jeg trenger å se den lille der inne for at det skal bli litt mer "virkelig" Dersom du går på ul i uke 6/7 tror jeg nok du klarer å se en liten bamsemums der inne
nurseBettie Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2012 Ja det er vel godt å ha den bekreftelsen:D Har så lyst til å rope det ut til alle, men må vel vente litt til;) Har en CB Digital som venter på meg, men tror jeg skal ta den uti uka en gang for å være sikker på at hcg er høyt nok:) Godt å ha det i skrift:) Vi har gått til utredning privat, og venter nå på time til gyn!! hehe, så har alt ordnet seg selv. Og det mens jeg har vært helt slått ut av sykdom, så dette må være en tøff liten krabat;) Jeg gleeeder meg til magen blir stor til sommeren!!
hennipenni Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 Det var så deilig å få fortalt nyheten til de kommende besteforeldrene, de gleder seg alle 4 . Det ble heldigvis utrolig godt tatt imot til tross for at jeg og min kjære kun har vert sammen i 5 mnd (ikke planlagt graviditet). Godt å få det ut av verden å slippe å "bekymre" oss for hvordan de ville reagere. Godt å ha støttende folk rundt seg Har også lyst å bare rope det ut, er jo så lykkelig for tiden Men foreløpig er det kun våre aller næreste venner som vet om det. Andre får tidsnok finne utav det. Jeg gleder meg også til den store magen kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå