Gå til innhold

Blir det 2 streker på alle graviditetstester etterhvert?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei der må jeg motsi. det blir ikke 2 streker på alle graviditetstester etter utløpt tid. jeg har tatt mange tester oppgjennom. å de har bare kommet strek vist jeg har vært gravid. eller det har kommet urin over den max streken. og en gang da det hang etter sa.

men det kan vare litt domt å teste før ikm. for det kan komme falskt svar eller kjemisk(egget streifer men ikke fester seg, men nok til at kroppen produserer litt hcg)

da jeg vart gravid no fikk jeg ultrasvak strek. for å vare sikker tok jeg 3 tester på samme dag med 3 forkjellige urin.

har strekene dine kommet før utgått tid?

Annonse

Har testa 6tester de siste dagene:)jada vet sy det er teit men har jo et håp ikke sant,skal ha

Mensen i morgen egentlig,ser nå at det er svak strek på 3 av de 6 testene:) på den til i morgen i dag,trur jeg ihvertfall sjøl det var strek før utløpt tid og den i går:)redd for at det kun er jeg som ser de pga jeg vet hvor streken skal være...

Nå har jeg aldri brukt annet en clear blue sine tester, og på de har jeg aldri fått to streker etter en stund, da har svaret forblitt det som kom etter 2-3 min. Denne gangen har jeg bare brukt de digitale med gravid/ikke gravid samt med ukeindikator. Og de var vanvittig greie slapp liksom å tyde er det en strek eller er det ikke ;) Måtte selvfølgelig ned å kjøpe ennå en test, så jeg fikk testet 2 ganger bare for å være på den sikre siden, hadde ingen tro på at vi faktisk var så heldige at vi skulle få en til etter 13 mnd prøving, men gravid det er jeg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...