bitthen Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Har lyst på klassiske svarte pumps, men før jeg bruker så mye penger på et par så hadde det vært greit å vite hvordan de "er"
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 trodde du var long gone jeg..cudos for baller!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 trodde du var long gone jeg..cudos for baller! ..men for å svare på spørsmålet ditt; gå til den norske hjemmesiden deres, halv pris på sorte pumps nå
yummi with the tummy Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Jeg hadde ikke kjøpt CL på hvilken som helst nettside, kun de som er autorisert forhandlere. Det florerer fake CL på nett og er de superbillige så er det en grunn til. Dette er hvis du skal ha originale og ikke replica av CL da..
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har også lyst på.... Fake sko er et stort problem, til og med mafiaen har blandet seg inn i skosalg gitt... Mannen skal på fotballkamp i London snart og da skal jeg ta turen til oxfordstreet og prøve et par. Gleeeeeeeeder meg!!!!!
bitthen Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2012 trodde du var long gone jeg..cudos for baller! ..men for å svare på spørsmålet ditt; gå til den norske hjemmesiden deres, halv pris på sorte pumps nå Jeps, men hvordan er de å gå i? Sikkert fantastiske, men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå