Tussi skalblimamma <3 Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 det er vel ikke noe å miste håpet av, er det vel? Vet jo egentlig at det ikke er det, men er veldig godt å høre det fra andre som kanskje har fått positiv test senere? Hvor tidlig begynner dere å teste i rugetiden?
monky Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 har ikke kommet så langt enda, men har lest myyye her inne og mange tester jo negativt frem til testdagen, og får positiv på "overtid", tror så absolutt at det enda er håp regner man innsett dagen som rd 1?
Gjest AKPA Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Jeg kommer ikke til å teste før testdagen :-) klarer ikke tanken på å teste negativt og negativt, så da venter jeg til testdagen, tar blodprøve og enten er jeg gravid eller så er jeg ikke det :-)
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2012 Monky: Jeg regner i allefall dagen etter innsett som rugedag 1! Har egentlig aldri tenkt over det Akpa: Heldig du er som får det til... Jeg får liksom en trang at jeg mååå teste, aner ikke hvorfor men..! Jeg skulle jo såklart ønske at jeg slapp å se de to negative testene, for man mister jo på en måte litt håp uansett... Men... Jeg er vel for svak. Kan vel godt stemple meg selv som en testoholic ^^
monky Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 takk var veldig bestemt på å ikke teste før, men vi får se dagene går saaakte nå!!!
Gjest AKPA Skrevet 4. mars 2012 #7 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har veeeldig lyst til å teste selv, men jeg bare må holde meg... Orker ikke nederlaget før jeg vet at det er endelig.... Har en mann som er veldig ivrig på at jeg skal teste, men er bare på dag 5 så syns det er tidlig.... 9 dager igjen............
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2012 åh, disse dagene altså! Sitter å googler rugedag 6 nå! Blir helt tullerusk av dette...
Gjest Løvemusene Skrevet 4. mars 2012 #9 Skrevet 4. mars 2012 Hei Tussi89 Husk at det tar noen dager før egget fester seg ordentlig og gir kroppen beskjed om graviditeten, så du har nok testet alt for tidlig. Men jeg krysser fingre for at du får positiv test om noen dager
monky Skrevet 4. mars 2012 #10 Skrevet 4. mars 2012 huff gav jeg deg enda en ting å tenke på? bare så at folk teller forskjellig her inne! og dag 10 skal eggløsnsprøyta gå ut sier de, 10 dager etter vi satt den, eller 10 dager etter innsett? tjaaaaa??
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 4. mars 2012 Tusen takk Løvemusen Satser på positiv test om noen dager.. .<3
snuppo Skrevet 4. mars 2012 #12 Skrevet 4. mars 2012 du kan ta en test hver dag om du har sånne billig tester, så får du en strek kan du se om den blir sterkere til testdagen. jeg pleier gjøre det, men er for at jeg har att kjemiske, og da blir den svakere igjenn mot ikm. det er det som er skummelt med å teste før testedagen. får positive digital tester også. men det er meg da...
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 4. mars 2012 #13 Skrevet 4. mars 2012 Eg fikk og en kjemisk vis de er at du tester positivt men svakere mot ikm. De var på fersk forsøk.
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #14 Skrevet 4. mars 2012 har billig tester ja.. Vet ikke helt hvorfor jeg tester så tidlig, men det er vel bare fordi jeg er så nyskjerrig og spent Blir det et svakt strek, er det jo spennende å følge med!
sonja77 Skrevet 4. mars 2012 #15 Skrevet 4. mars 2012 Akpa: er vi på ruge dag 4 eller 5? Jg trodde vi var på 4 men ser du skriver 5.
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #16 Skrevet 4. mars 2012 Dere teller vel dagen etter innsett som rugedag 1 ?
Gjest AKPA Skrevet 4. mars 2012 #17 Skrevet 4. mars 2012 Jeg telte dagen jeg satt inn som 1, men kanskje det er feil? Er jo da det ble satt inn og fra den dagen jeg ble ruger?
monky Skrevet 4. mars 2012 #18 Skrevet 4. mars 2012 uff nå har jeg skapt uro ser jeg, sorry! var bare så usikker på når jeg egentlig skulle teste:/
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #19 Skrevet 4. mars 2012 I og med at de på st.olavs sa at jeg skal teste etter 14 dager som da ble 12. mars, telte de 14 dager fra og med dagen etter innsett! Men i det store og hele, betyr en dag så mye...?
Tante_Esel Skrevet 4. mars 2012 #20 Skrevet 4. mars 2012 I og med at de på st.olavs sa at jeg skal teste etter 14 dager som da ble 12. mars, telte de 14 dager fra og med dagen etter innsett! Men i det store og hele, betyr en dag så mye...? dagen etter insett telles som rd1 jeg har alltid rota med det der.. hehe.... men det er jo litt positivt med negativ test paa rd 5og6... da er jo eggløsningssprøyta ute av kroppen, saa hvis du faar positiv test rd 10/11, saa vet du jo at du er gravid
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #21 Skrevet 4. mars 2012 Har jo ikke tatt noen eggløsningssprøyte vettu... Er fryseforsøk dette!
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #23 Skrevet 4. mars 2012 jeg så en pitteliten rosa klump i utrogestan som kom ut igjen, men det var mini mikroskopisk da.. Var vel på dag 3 det da.. Men som sagt, mini mikroskopisk klump..
Tante_Esel Skrevet 4. mars 2012 #24 Skrevet 4. mars 2012 rosa fra crinone/urtogestan er bare at man har litt saare slimhinner ikke noe problem
sonja77 Skrevet 4. mars 2012 #25 Skrevet 4. mars 2012 Oki takk. Ik sett noe mer siden, er vel egentlig naturlig. Den applikatoren man dytter opp tre ganger pr dag har jo ingen behagelig form akkurat. Steike d er mye vi kvinner må gå igjennom, mens mennene bare "spruter"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå