Riley Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Hei. Jeg er ny her inne. Begynner på spray på fredag og lurte på om det er vanlig med bivirkninger? Og er det noen som har reist offshore før UL og isåfall hvordan gikk d?
Englebarn11og12 Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Fikk ekstremt mye hodepine og kvalme. Begynte mens jeg var på kjærestetur til Kenya. Ønska meg tilbake til senga hjemme. Men det gikk nå greit. Hvis du jobber offshore burde du kanskje ta en prat med legen om sykemeld. I allefall til du får sett litt hvordan du reagerer? Lykke til uansett.
Gjest usababy Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har knapt hatt noen bivirkninger av sprayen. Et par dager hvor jeg har vært litt fjern og trett, det er det hele. Tror det er veldig individuelt.
veivalg Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Jeg hadde heller ingen bivirkninger av Synarel. Har også gått på dobbel dose (6 spray daglig) uten å kjenne ubehag. Men jeg har kjent det på psyken. Ikke så rart gjerne når man blir skutt inn i overgangsalderen Humøret ble betraktelig bedre når jeg startet på hormonsprøytene.
Riley Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2012 Hmm for vurdere å ta en prat m sjefn på mandg. Reiser vanligvis ikke offshore men d er selvfølgelig planlagt en tur nå i nærmeste framtid:o Legen min i haugesund sa eg kunne reise så sant eg var hjemme fra UL og noen uker etterpå da noen blir overstimulert? Men tenkte eg skulle høre hva eg muligens har i vente:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå