Gå til innhold

Dere som har barn fra før, når begynte mage å vokse med nr 1?

Anbefalte innlegg

Jeg er 5 uker på vei, og har nok ikke begynt å få noe mage enda, men er veldig oppblåst og innbiller meg jo at jeg ser gravid ut. Jeg er veldig tynn og ser for meg at magen vil synes tidlig. Når begynte deres å vokse?

Fortsetter under...

Jeg er snart i uke 10 og kjenner jeg begynner å bli hardere nedentil, men ikke noe mage enda nei:) Var veldig oppblåst i starten og så kjempesvær ut, har forsvunnet nå:) HERLIG! Føler seg liksom normal igjen. Kjenner som sagt at jeg begynner å hardne nedentil, så det er herlig. snart er den over bekkenet og magen vokser.. Regner med at den kommer frem mer og mer fremover:D

Annonse

Jeg har alltid hatt flat mage, dette er vårt første barn og jeg er 11+0 idag. Og denne uken kjøpte jeg meg mammabukse!! Orket ikke vanlige bukser lenger, som strammer sånn over magen. Er sikkert bare oppblåst, men det går jo ikke vekk og jeg ser virkelig gravid ut! Hadde ikke trodd det skulle syns så kjapt.

Er 8+2 og tror den bittelille magen jeg har bare er et resultat av mye god mat i det siste. Buksene strammer litt, men er ikke i nærheten av å kjøpe meg gravideklær. Venninnen min fikk mage fra uke 5 hun og begynte å kjøpe gravideklær i uke 8, og det var førstefødte!

Jeg fikk mage i uke 17/18 første gang og da var den ikek eldig stor. Nå er jeg snart 12 uker og magen kommer for fullt, kjenner at den har forandret seg. Jordmor sa det var vanlig at magen slippes mer ut andre gang når det ikke er så lenge mellom svangerskapene....Gleder meg til ca uke 15 for da føler jeg at jeg liksom kan vise den frem!

Første gang kom magen i uke 16 og måtte da kjøpe mammabukser. Med nr. to kom magen i uke 12, og denne gangen har jeg hatt mage fra uke 6 - veeeeldig oppblåst.

Gleder meg til den skikkelige magen kommer, for nå ser jeg bare feit ut :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...