Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er i uke 19, og har ennå ikke kjent liv. Kjente noe i uke 16 som minner om det mange beskriver når de kjenner noe tidlig, men ikke nok til å føle meg sikker. Har uansett ikke kjent noe i ettertid, og på ordinær ul i uke 18 er jenta veldig aktiv i magen. På ul fikk jeg beskjed om at morkaken ligger på høyre side, og forflytter seg bak og på siden. Jeg er førstegangs og er normalvektig.

Begynner å bli litt utålmodig, og litt stressa da det virker som "alle" har kjent liv for lenge siden... Er det flere som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er førstegangsgravid så er det helt normalt. Kjente ikke noe før uke 20 min første gang.

Skrevet

hei.

jeg er 20+6 i dag, og kjenner ikke liv... har forranliggende livmor og blir "trøstet" med at det kan gå til uke 26 før jeg kjenner det...

er rimelig "fortvilet" selv - skulle ønske den lille bare gav meg ett lite spark...

vi er nok bare overnervøse... håper jeg...

hold kontakten, la meg vite hvordan det går med deg !

Skrevet

Er selv førstegangs, men kjente liv i v.15 på innsiden og i v.19 kunne vi både se og kjenne på utsiden og. Men tror det er helt individuelt om når en kjenner, kommer helt an på hvordan alt ligger inni der, og hvordan babyen beveger seg :-)

Skrevet

Jeg er andregangs og kjente liv så tidlig som i uke 10 denne gangen. Nå er jeg i uke 19 og det har vært veeeldig stille i magen noen uker. Har kjent litt, men hadde jeg ikke vært gravid tidligere og visst hva jeg skulle kjenne etter, er det ikke sikkert jeg hadde merket det.

De er fortsatt ganske så små, og det er slett ikke unormalt å ikke kjenne liv enda.

Jeg har også morkaken på den ene siden, og delvis fremover. Kjenner derfor bare liv på høyre side enda ;) Så ligger hun å sparker til venstre antar jeg at jeg ikke kjenner noe enda.

Kan forøvrig legge til at jeg har noen kg for mye, men har som sagt likevel kjent liv siden uke 10, så trenger tydeligvis ikke alltid ha noe å si.

Plutselig kjenner du en liten sommerfugl i magen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...