Gå til innhold

Jeg er blitt graaaviiiiiiiiid :))))))

Anbefalte innlegg

Oddsene var mot oss da det kun var 1 av 3 egg som overlevde!!

Satte inn ett egg med assisted hatching på Copenhagen Fertility Center den 23.2

Dette er første søskenforsøk, forrige runde tok det 1 avbrutt + 3 IVF forsøk før spira satt, så jeg føler meg utrolig heldig som nå skulle klare det på 1. forsøk :)))

Jeg har kjent jeg var gravid i mange dager nå, kjenner igjen alle symptomer og hvordan kroppen er som gravid fra forrige graviditet.

Jeg er og "testoman" og har testet fra rugedag 4 for å se når el sprøyta kom ut av kroppen, men ingen clearbluetester har blitt negatvie ( eneste billligstrimmler og stav var positive RD 4 og deretter negative) og i dag er jeg på rugedag 10 og krysset på clearblue har bare blitt sterkere og sterkere fra rugedag 7, og i dag ble også billigstrimmel og billigstav også blitt positive :)))

Jeg testet positivt like tidlig med første mann, så jeg produserer HCG tidlig tydeligvis :)

Lykke til alle her inne, dette viser igjen at det kun er ETT EGG SOM SKAL TIL, NEMLIG GULLEGGET :)))))))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915166-jeg-er-blitt-graaaviiiiiiiiid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER!!!!! så gøy!!!!!! så deilig følelese!!! du gir meg håp, av mine 4 egg var 3 bare eggeskall så mitt eneste egg er det jeg ruger på, får håpe:) hihihiiiiii deilig søndag for dere tenker jeg!!!!!! :)

Tusen takk :) er ganske uvirkelig :) ja det er et slag i ansiktet å få vite at man bare har ett egg, men som legen sa: "naturen har gitt deg ett egg, og det egget er perfekt" :) Lykke til med rugingen, krysser fingrene for deg :)

Annonse

Tusen takk for gratulasjoner :D

Sønnen min er 2 år og 3 mnd så lille i magen får bursdag nesten helt likt som storebror :)

Lykke til i forsøk dere er i , og Lioness det var trist å høre, det er ikke annet enn å prøve igjen - det vet jeg alt om fra forrige gang!

Gratulerer lillebie:-)

Jeg husker deg også fra gravide slitere da du fikk 1. barn. Jeg kom inn dit når du var nesten ferdig;-) Vi er også i gang med søskenforsøk. Vært nede på CFC og ruger som bare det.

Lykke til med graviditet!!!

Annonse

Gratulerer lillebie:-)

Jeg husker deg også fra gravide slitere da du fikk 1. barn. Jeg kom inn dit når du var nesten ferdig;-) Vi er også i gang med søskenforsøk. Vært nede på CFC og ruger som bare det.

Lykke til med graviditet!!!

Hei trømsjøjenta :) jeg husker du ble gravid etter meg ja :) så spennende da:) CFC kan sakene sine...det var samme lege som satte inn egg på meg nå som sist, så jeg sa til han : du klarte det sist, så jeg har troen på deg! Og jammen ble det en liten babis i magen nå også :) Fått svar på blodprøve i dag og , så nå er det bare å vente på ultralyd 19. mars ...åh som jeg gleder meg :)

CFC er flinke, syns jeg, har sett en del som ikke er fornøyde med dem, men jeg har bare god erfaring med dem.

Har 6 forsøk hos Storken bak meg og et IVF i Norge og hos CFC (IVF) ble jeg gravid på 1 forsøk uten noen komplikasjoner :)

CFC endret på medisineringen i forhold til hva de gjorde i Norge, de tok bort den blodfortynnende medisinen, lengre tid med Puregon. Jeg er overbevisst om at den blodfortynnende medisninen ikke var bra for meg, jeg blødde fra dag 1 frem til jeg mistet Petra halveis i svangerskapet. Danmark var enige i at blødningene kom pga den blodfortynnende medisinen, så vi kuttet den ut.

Så nå et svangerskap uten blødninger ;) Det er helt fantastisk deilig!

Masse lykke til :D

Jeg er så dårlig å huske hvem jeg har møtt i forbindelse med hva, men har i alle fall snakket med Lindenberg på telefon og er ganske sikker på at jeg møtte på ham forrige gang vi var på CFC. Det var i alle fall han som gjorde uttaket denne gangen. Mens jeg var på do etter uttaket var plutselig mannen og mini (som var med) forsvunnet. Fant de til slutt på kjøkkenet sammen med Lindenbergder de/vi fikk servert wienerbrød;-) Føler på mange måter at det er litt samlebånd, men det er helt greit for oss som har vært gjennom maaange forsøk og vet hva vi går til. Det viktigste er at de kan det de holder på med:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...