Gå til innhold

Sende eller ikke sms?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger råd her:

Saken er at jeg har truffet en fyr de siste ukene, og hadde sex med han på fredag. Etter at han dro sendte jeg han en sms og fikk svar om at han hadde hatt en deilig kveld.

Så har jeg ikke hørt fra han. Sendte han en sms i går kveld men har ennå ikke fått noe svar.

Fyren er godt voksen, og inntrykket mitt er ikke nødvendigvis at han er en drittsekk, men man vet jo aldri.

Nå orker jeg ikke å gå og vente lenger og har lyst til å sende en sms til, hvor jeg bare legger fram at jeg hadde satt pris på om han i hvert fall kunne sagt i fra om han ville avslutte det hele eller om han bare var opptatt. Er det greit å sende den sms'n?? Jeg takler dårlig å ikke vite, da vil jeg heller ha klar tale så jeg vet hva jeg har å forholde meg til, såpass stor nå at jeg kan ta det "som en mann".

Hva gjør jeg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke send.

Skrevet

Fyren ville bare få seg et nummer, forstår du ikke det? Folk som ikke svarer på sms etter de har hatt sex for første gang, anser det hele som allerede avsluttet. Ta det som en erfaring og gå videre. 70% av mannfolk anser alenemødre dessverre kun som sexobjekter, ikke som emner for seriøse forhold.

Skrevet

Ikke send.

HI

Fordi?? Trenger en god grunn. Jeg ønsker bare å vite fra han om han ikke vil mer eller ikke. Kan han ikke være mann nok til å si ifra????

Skrevet

Trenger råd her:

Saken er at jeg har truffet en fyr de siste ukene, og hadde sex med han på fredag. Etter at han dro sendte jeg han en sms og fikk svar om at han hadde hatt en deilig kveld.

Så har jeg ikke hørt fra han. Sendte han en sms i går kveld men har ennå ikke fått noe svar.

Fyren er godt voksen, og inntrykket mitt er ikke nødvendigvis at han er en drittsekk, men man vet jo aldri.

Nå orker jeg ikke å gå og vente lenger og har lyst til å sende en sms til, hvor jeg bare legger fram at jeg hadde satt pris på om han i hvert fall kunne sagt i fra om han ville avslutte det hele eller om han bare var opptatt. Er det greit å sende den sms'n?? Jeg takler dårlig å ikke vite, da vil jeg heller ha klar tale så jeg vet hva jeg har å forholde meg til, såpass stor nå at jeg kan ta det "som en mann".

Hva gjør jeg???

Ikke send... har han ikke svart på den du har sendt, så glem hele mannen...
Skrevet

Ikke send.

HI

Fordi?? Trenger en god grunn. Jeg ønsker bare å vite fra han om han ikke vil mer eller ikke. Kan han ikke være mann nok til å si ifra????

Nei, de fleste sier ikke noen ting. De fleste mannfolk som kun er ute etter sex, regner med at dama er voksen nok til å forstå at taushet betyr "ha det bra". Hvis du sender sms, kommer han bare til å le av det hele og du fremstår som desperat og naiv (og jeg er ikke en av de som slenger om ordet "desperat" i hytt og vær).

Skrevet

Vis han var interessert hadde han svart på den du sendte igår

Skrevet

Ikke send.

HI

Nei, de fleste sier ikke noen ting. De fleste mannfolk som kun er ute etter sex, regner med at dama er voksen nok til å forstå at taushet betyr "ha det bra". Hvis du sender sms, kommer han bare til å le av det hele og du fremstår som desperat og naiv (og jeg er ikke en av de som slenger om ordet "desperat" i hytt og vær).

Har forresten vært der du er nå, for litt over 2 år siden, og så bare det gode i mannfolk. Ser i ettertid hvor dum min oppførsel så ut. HIlsen anonym # 6

Skrevet

Fyren ville bare få seg et nummer, forstår du ikke det? Folk som ikke svarer på sms etter de har hatt sex for første gang, anser det hele som allerede avsluttet. Ta det som en erfaring og gå videre. 70% av mannfolk anser alenemødre dessverre kun som sexobjekter, ikke som emner for seriøse forhold.

Hi

Jeg tar den og det er godt mulig. Men han svarte på sms etter at han var kommet hjem den dagen. Vet han er midt i flytting, hadde datteren sin denne helgen, og skal ut og reise med jobben til uka.

Men for min del er det greit at det bare var sex egentlig, det var også en av mine grunner til å ta han med hjem. Holder igjen på følelsene der for å ikke bli såret. Men for min del er det så mye mer praktisk å få vite. Tydeligvis en kvinneting det...hm....

Skrevet

HI

En annen ting jeg kom til å tenke på. Han sleit litt med å bli hard den kvelden, men det gikk til slutt.

Kan det ligge noe i at han selv følte dette litt kleint? Menn er vel litt følsomme for akkurat den biten?

Skrevet

Hadde spurt jeg, men jeg er så innmari nysgjerrig. Spør bare om han har lyst til å treffe deg igjen eller ikke, og med smilefjes bak. Det hadde jeg gjort.

Skrevet

Alt for tidlig å sende en slik melding. Om jeg hadde fått en slik sms bare fordi jeg ikke svarte på en sms dagen før så hadde jeg ledd høyt og iallfall ikke svart.

Noen, inkl. meg selv, er litt trege til å svare på sms. Gi ham nå litt tid til å svare på den du allerede har sendt før du sender slike "kjipis"meldinger

Skrevet

Ja det har bare gått nå to dager, synes du skal vente litt. Jeg har opplevd det før og om han til vanlig svarer fortere enn det han gjør nå kan det bare bety at han ikke er intressert, men ellers vet vi aldri. Han kan ha vært opptatt, mobilen hans ikke vært på lading osvosv. Bare la det gå noen dager. Dermed kan du sende en melding og si du synes det var litt umodent gjort av ham.

Skrevet

HI

Kunne ikke dy meg og sendte en likevel. Har gjort det før med han når jeg ikke hadde hørt fra han på noen dager..hehe...han svarte fint diplomatisk at det ikke var noe farlig og at kvinner ofte var slik...hehe.

Men nå venter jeg og ser. Blir ikke noen flere sms fra meg nå før om en god del dager. Eller....har det gått så mange dager uten at han lar høre fra seg så blir det vel ikke noe da heller tenker jeg;)

Får prøve å legge det vekk fra hodet mitt nå og tenke på noe annet i stedet....men akk, så vanskelig....

Skrevet

Du venter og ser om han svarer. For å si det banalt er ballen på hans banehalvdel. Jeg ville funnet det ydmykende å sende sms igjen nå.

Skrevet

HI

Yesssssssss.....puh....han svarte på sms'n....mmmmm! Visste at han ikke var en drittsekk. Han svarte at han selvfølgelig hadde lyst til å se meg igjen, men at han kom til å være relativt opptatt med flytting, jobb m.m. de neste ukene, men så var det ferdig.

åååå, så fryktelig deilig at han svarte...

Skrevet

Hei kjære deg. Dette med sms er så vanskeleg!!Altså å ikkje senda dei. Men det er egentlig veldig enkelt. Når menn er interessert- så viser dei det. Har du lest boka " han er faktisk ikke interessert" den er ei god veghjelp... No kan det jo vera han er interessert, men eg trur i det minste interessen hans har minka noko- som følge av dei meldingane du har sendt. Eg er ikkje frå 1800 talet. MEn det e rberre to år sia eg var singel. Men har eit jaktinnstinkt. Når du sender meldignar så ødelegg du jakta, samt at du viser deg sårbar og usikker. Samt at han kan føla press. Kanksej gjekk han rundt emd et smil om munnen ( han som et eksempel, snakaksr om menn generelt) og ville komt til å tatt kontakt etterkvart, kanksej innan ei veke. Men så ved at du sender melding først- og til og med fleire gognar først- så forsvinn smilet?

Mitt råd er at du frå no av larvera å melda.

Viss du blir usikker og uroleg etter å ha sex på den måten, og treng bekreftelse frå han etterpå ( du skreiv du ikkje va interessert i noko meir ) så er du kansekj ikkje typen til det.

Masse lykke til, håpar du får det du drømmer om, med han elelr ein anna :)

Skrevet

Jeg hadde faenmeg ringt jeg. Hvordan det går med flyttingen etc..?

Skrevet

Eh,se der ja. Nå fikk jeg øye på det siste innlegget ditt,Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...