Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sent går kveld måtte jeg gjøre min nøden og da sa min mann når jeg kom tilbake; du ser gravid ut ja!

Er 6+6 i dag så blir spennende å se da;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehhe:) Jeg kjenner magen begynner smått og vokse nå!!!! :))))))

Skrevet

Jeg har også fått en bitteliten bulk på magen :) Synes det er kjempe koselig, ligger og holder meg på magen hele tiden :P Gleder meg til den blir enda større

Skrevet

Blir en stund til man ser at jeg er gravid, siden jeg har noe på magen fra før. Men kjenner selv at det er forandringer :)

Skrevet

Blir en stund til man ser at jeg er gravid, siden jeg har noe på magen fra før. Men kjenner selv at det er forandringer :)

Ja, er nok bare lufta som utgjør magen her :P Hehe! Er helt vilt oppblåst!

Uansett så kan man se det på meg (luft eller ei) at jeg er gravid:-P

Skrevet

Ja, er nok bare lufta som utgjør magen her :P Hehe! Er helt vilt oppblåst!

Uansett så kan man se det på meg (luft eller ei) at jeg er gravid:-P

Oppblåst er jeg ja, men ser mest ut at jeg er fetere :P

Skrevet

6 uker. føler jeg og har vokst men det er nok fordi jeg har mage fra før av haha:-) ser at flere ikke vokser før de er over 15 uker så det er nok store forskjeller hvordan en bærer..

Skrevet

Tihi:-) Er ikke ofte å være oppblåst er moro:-P Tihi!:P

Skrevet

Er 9+5. Min mage er flat som en pannekake

Skrevet

Jeg er 10 +5 og har fått litt mage. Riktignok er nok mye av det luft altså, men synes jeg ser en liiiten antydning!!;)

Skrevet (endret)

Med nr.1 slet jeg med å skjule magen når jeg var 12 uker... Så jeg regner med at jeg får mage tidlig nå også... Ser imidlertid ut som jeg har lagt på meg 5 kg siste uken, oppblåst så det holder!

Endret av lille_knirk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...