Grynet:) Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 http://www.cafepress.com/+belly_to_boob_funny_maternity_tshirt,460560316
Grynet:) Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2012 Hehe! Ja den er kul! Sier fra på en morsom måte. Jeg digger det overivrige fjeset på dama. Kjempehyggelig!!
BABY-JENTE Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 Hehe! Ja den er kul! Sier fra på en morsom måte. Jeg digger det overivrige fjeset på dama. Kjempehyggelig!! Jeg synes faktisk at det er koselig når folk tar på magen min :-) Gjør meg faktisk ingenting :-) Men jeg skjønner de som reagerer, jeg reagerte også når hvem som helst tok meg på magen under første graviditet. Denne gangen bryr jeg meg ikke så mye. Kan ha noe å gjøre med at jeg jobber sammen med en del av våre nye landsmenn, som har en litt annet syn på intimsone enn vanlig normenn...
Grynet:) Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2012 Hehe, intimsone er nøkkelordet her.. Jeg elsker nærhet, men stivner når jeg blir uventet tatt på av andre enn mine nærmeste. Familien min må gjerne ta alt de er gode for
Tira Skrevet 4. mars 2012 #8 Skrevet 4. mars 2012 DEN SKAL JEG HA!!!! Jeg går da ikke å grabber tak i fleskekanten til alle jeg ser, så det får da finnes ei grense!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå