Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Hei.. Jeg har termin 28.mars. De siste to ukene har jeg fått økende plager med stikk i underlivet. Har lest om at det kan være bebi som "skrur" seg lenger ned i bekkenet, men er det det?? Noen dager kan det bli så ille, at det nesten spretter en tåre, og det har som sagt blitt oftere og oftere den siste uka.. Noen som opplever det samme, eller har erfaring med liknende ubehag??
itb Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 jeg tror jeg opplever det samme.. har termin 31 mars. jeg får det bare når jeg går da....å hvis jeg går litt "fort", så vet ikke om det er det samme, men det stikker slik at jeg må stoppe opp.
elmaaani Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Jeg hadde det slik i flere uke før fødsel og tom under fødselen sto hodet til babyen veldig høyt.. Så jeg aner virkelig ikke hva jeg skal tro om de stikkene...
nuttenutt1234:) Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 hmm.. hørt flere som har liknende plager ja, men ingen klare svar. Kanskje best å høre med legen..
AnnaMariaHelena72 Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Min jordmor sa at det kom av at bebis ligger med hodet ned og kommer bort i nervene nede i bekkenet..som knivstikk,gjør utrolig vondt,men ikke farlig!
Bamsemums86 Skrevet 5. mars 2012 #6 Skrevet 5. mars 2012 De plagene har jeg og, lurt litt på hva de er. Men så lenge de går over, har jeg ikke tatt det så nøye.
Margarita -- Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 Det er også baby som kan flytte på hendene sine (om han ligger med hodet ned), og det er ekstra vondt når han tar over hodet sitt. Masse nerver...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå