Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Torstein Erlend Petter Egil Arvid ja jeg liker trauste norske navn;)
prøver1991 Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Likte erlend best Vi skal gi sønnen vår navnet: Malik , navnet til en engel
Donna Paulsen Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Ingen av dem var helt min smak, men jeg likte Petter best.
Gjest AnneS Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Erlend er et av de fineste guttenavnene jeg vet Petter likte jeg også.
sommertiara Skrevet 4. mars 2012 #7 Skrevet 4. mars 2012 1. Torstein 2. Arvid 3. Erlend 4. Egil 5. Petter Torstein er en klar favoritt for meg, men jeg synes også Arvid er veldig sjarmerende.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 4. mars 2012 #9 Skrevet 4. mars 2012 Torstein Erlend Petter Egil Arvid ja jeg liker trauste norske navn;) Fine navn alle sammen. Jeg kjenner faktisk et brødrepar som heter Arvid og Egil. Syns alle er like fine. Jeg er også veldig glad i trauste norske navn, som åsmund, øystein, Jostein og de du nevner.
LoveDove Skrevet 4. mars 2012 #10 Skrevet 4. mars 2012 Torstein Erlend Petter Egil Arvid Ja, ja, ja, tja og ja. Har et litt anstrengt forhold til en Egil. Men knallflotte navn! Eneste problemet er av Erlend veldig fort blir Æln.
Giss Skrevet 5. mars 2012 #11 Skrevet 5. mars 2012 Torstein Erlend Petter Egil Arvid ja jeg liker trauste norske navn;) Jeg liker Egil best. Litt kult og ikke så mye brukt for tiden.
Vipsenmamma Skrevet 5. mars 2012 #13 Skrevet 5. mars 2012 Torstein og Petter er kjempefine - Erlend er også ok. Egil er ikke noen favoritt, ikke Arvid heller.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 6. mars 2012 #14 Skrevet 6. mars 2012 Torstein var det fineste Erlend er nydelig også, men for mye i bruk her jeg kommer fra. Egil liker jeg IKKE Petter er helt ok og det er vel egentlig Arvid også. Lykke til Ikke lett å bestemme seg Her i huset ser det ut som vi aldri blir enige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå