Rose -3. troll i 2012 Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Ikke mye, men jeg har gått ned ca 1,5 kg siste 2 uker. Noen som vet om det har noe å si? Er overvektig i utgangspunktet (bmi 27,9) så for meg gjør det ikke noe, men det er ikke akkurat rette tidspunktet å gå ned på. Med den vekten jeg har nå så er det +8 kg siden jeg ble gravid...
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Hvis det ikke er noen spesielle grunner til at du har gått ned i vekt, så gjør vel ikke det noe?
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2012 Hvis det ikke er noen spesielle grunner til at du har gått ned i vekt, så gjør vel ikke det noe? Er vel muligens det at jeg spiser litt mindre nå når jeg er i permisjon. Mindre brødmat men mer frukt... Smaker liksom ikke likegodt med lunsj alene hjemme som lunsj sammen med gode kollegaer på jobb... Men... jeg trodde heller ikke det var noe å bekymre seg for...
elmaaani Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 (endret) Tror ikke du trenger å bekymre deg Hos meg kan det variere 1,5 kg på et par dager.. Mye som spiller inn (bmi 29 før graviditet) Endret 4. mars 2012 av elmaaani
Diddels Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Hvis du ikke har gått ned i vekt pga sykdom eller noe, så er det vel ingen grunn til bekymring Jeg spiser også mindre alene, og dager hvor jeg er alene hele dagen spiser jeg omtrent ingenting. Tror det er vanlig Mat smaker mye bedre med selskap
tonesnupp Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 hei. jeg hadde bmi på 30 før jeg ble gravid. men gikk ned over 10 kg i i første tri pga svangerskaps nemesis. Legene var litt bekymra for at jeg ikke fikk nokk næring, men det var ikke ikke bekymra for tvillingene. for de tok den næringa de trenge fra oss uansett sa de. er i pr i dag 2 kg over startvekt ved graviditeten. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå