cindy85 Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 er denne el test positiv?syns streken er ganske sterk da men vet ikke.hva tror dere?streken kom med en gang omtrent..
cindy85 Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2012 det var det jeg tenkte:)men to dager etter siste mens dag,er det normalt da?
Catteklatt Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 På de El-testene jeg hadde, måtte streken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken for å være positiv...
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 Den så ikke heeeelt positiv ut for min del. Men jeg hadde lagt inn aksjer for sikkerhetsskyld i kveld og tatt ny i morgen, blir den sterkere i morgen så nermer du der LH toppen, blir den svakere har LH toppen vært
cindy85 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2012 mispire:jeg kan vel ikke være gravid 2 dager etter mens?da må jeg i såfall hatt mensen som gravid..og er det vanlig da?og jeg tror det er tvilsomt,har slitt ganske mye med å bli gravid..
cindy85 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2012 anonym: jeg har hatt "pos" test i 4 dager og lagt inn aksjer ,skjønner ingenting egentlig,ikke hatt så mange pos tester på flere md..
cindy85 Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 5. mars 2012 Denne uken skal jeg i følge kalkulatoren ha el om 2 dager nøyaktig i dag var strek 2 mye svakere enn den jeg tok 2 dager etter mens.. Er det litt unormalt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå