Gå til innhold

Fomlis :) Og event andre..

Anbefalte innlegg

Heia.. Håper alt er bra..

Ka døkk får inn på meg nuh? Jeg holder på med hormon sprøyter osv når. Så håper det skal bli min tur nå i Mars... Tenk a, en liten julegave?!

Også se på kjønn da ;) Event. antall barn om gangen.. Alltid vært så bekymret for og få tvillinger. hehe... Tar det som kommer da men... hoho.. En om gangen hadde vært suuuuupert...

280384

klemklem

Monica

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915086-fomlis-og-event-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg har jo sett mars på deg lenge... Tror ikke test blir pos før april, men tror d er gode sjanser for at du blir gravid i mars.. Jeg fæler en gutt på deg først iallfall:) har du det bedre om dagen? Føler ting har letttet litt for deg nå:)

Orker du å se på meg og om du får opp noe med fødselen min? Når føderjeg?klem

Ja, du har jo det.. Flere år faktisk! Og du har nok rett, om jeg får positiv test så blir det enten seeent i Mars, eller tiiidlig April.. Kommer ann på hvor lenge jeg må gå på hormoner før eggene er store nok!

Jo, jeg har det vel i grunnen bra for tiden.. Trives, men er sliten og litt midt oppi all denne prøvingen. Kjenner på en måte at jeg står fast, og har gjort det de siste fire årene. Kanskje fordi jeg blir gravid denne gangen at du kjenner det har løsnet? For just nuh; er jeg bare sliten og hormonell.. haha.. men det har jo sine grunner...

Så var det deg da.

Det var en gutt denne gangen ja?! Jeg var jo så sikker på at du skulle ha gutt sist jeg da, så det var på tide at han kom nå syntes jeg...

Når har du termin? Føler det blir ganske annerledes denne gangen jeg... Litt motsatt av de to foregående... Motsatt kjønn, motsatt fødsel.. hehe...

Få terminen din, så skal jeg se om jeg får inn mer..

Annonse

Får egentlig ikke opp noe annet enn at han blir en liten luring. Han kommer senere enn forventet, han bruker lengre tid enn forventet osv... 15 April er en dato som dukker opp, men vet ikke helt i fht. hva... Om det er fødsel, eller om dere får reise hjem da el.

Er rusten i dette nå, så ikke greit og si..hehe

Spennende da, en liten duttebass.. Blir koslig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...