Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

• 3 uker senere...
Gjest AnnaMathea

Jeg ble også spådd gravid denne mnd og det stemmer det:) Gleder meg til å finne ut om kjønn også stemmer!

ja det er jeg spent på og:) hvor tidlig kan det være sjans å finne ut av det?

Finne det ut med ul eller spådamene mener du?

Jeg fikk spådd kjønn både før og etter jeg ble gravid av to forskjellige som har sagt det samme, så jeg er veldig spent.

Sist fikk vi vite kjønn på ul når jeg var 12+4. Jeg syntes det var tidlig å få den informasjonen, spesielt siden vi ikke spurte!! Men det stemte jo:) Vi hadde egentlig bestemt oss for å ikke spørre og heller få vite det ved rutineultralyden.

Denne gangen skal gynekologen min få beskjed at hun ikke skal si noe:)

Jeg ble også spådd gravid denne mnd og det stemmer det:) Gleder meg til å finne ut om kjønn også stemmer!

Jeg fikk spådd kjønn både før og etter jeg ble gravid av to forskjellige som har sagt det samme, så jeg er veldig spent.

Sist fikk vi vite kjønn på ul når jeg var 12+4. Jeg syntes det var tidlig å få den informasjonen, spesielt siden vi ikke spurte!! Men det stemte jo:) Vi hadde egentlig bestemt oss for å ikke spørre og heller få vite det ved rutineultralyden.

nei jeg tenkte på ul da,hehe;) jeg vil absolutt vite det så tidlig som mulig,dette er vår første så er så spent:)
Gjest AnnaMathea

nei jeg tenkte på ul da,hehe;) jeg vil absolutt vite det så tidlig som mulig,dette er vår første så er så spent:)

Helsepersonell har ikke lov til å fortelle om kjønn før etter uke 12 pga abortgrensa. Uansett er det vanskelig å se så tidlig. Men som sagt var jeg rundt 12 uker da vi fikk vite at vi ventet en gutt:) Så er du på tidlig ul rundt de tider er det jo bare å spørre!

Ellers håper jeg at spådamene har rett for min del:)

Annonse

Tok det lang tid før dere fikk svar?

Har spurt jeg også, men ingen har svart ennå........hadde vært gøy å se hva vi fikk av svar....og også bittelitt skummelt om det skulle vise seg å være "feil svar" :o

Gøy å lese at det har stemt for flere av dere her inne!

Heldiggriser, nyt kvalmen ;):P

Tok det lang tid fØr dere fikk svar?

Har spurt jeg også, men ingen har svart ennå........hadde vært gØy å se hva vi fikk av svar....og også bittelitt skummelt om det skulle vise seg å være "feil svar" :o

GØy å lese at det har stemt for flere av dere her inne!

Heldiggriser, nyt kvalmen ;):P

jeg sendte pm jeg,for umulig å få svar på spåtråden nesten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...