Gå til innhold

Positiv test etter tidsfristen...

Anbefalte innlegg

Disse testene, jeg har tatt to g tester i dag... Ikke kastet de, og etter ukjent tid, kanskje 1 time er det en svak strek der....

Jeg vet at det er ugyldig resultat, men har tatt tester tidligere som aldri har utviklet seg til noe positivt... Bare vært blanke.. Så spørsmålet er, blir alltid de negative testene svakt positiv når testen tørker??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143915015-positiv-test-etter-tidsfristen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal selfølgli aldri stole på en test der tiden har gått ut... men eg er no 9 uker på vei og eg fikk mange svake positive tester etter tidsfrist :) men eg stolte aldri på dei... ikkje før eg fikk en normal positiv test i løpet av tidsfristen... men de eg tenker er at om der er lite hcg i urinen bruker testen lenger tid på og slå ut kansje?? lykke til uansett :)

Ja, jeg håper jo at noe er på gang da.. Pleier å ha korte sykluser, og venter mensen imorra eller overimorra, vet det er 14 dager siden EL... Tenkte at hvis jeg tok en test nå, og den er negativ, så er jeg vel ikke gravid da... For en positiv test burde slått ut til nå... Men var litt interessant å høre om folk fikk svak positivt etter tidsfristen, eller om de bare kaster testen når tidsfristen er over....

Annonse

Gjest Shanti ♥

Har alltid (dvs 3 ganger) slått ut etter tidsfristene helt i starten av graviditeten. Ikke helt etter boka-svar, men min _erfaring_ er at om streken har riktig farge, er den positiv selv om det er etter tidsfristen... Har dog mest erfaring med strimlene fra billige-tester.no (som er veldig veldig følsomme).. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...