Gå til innhold

Er det virkelig min tur jenter? Svak positiv BT i dag :-)

Anbefalte innlegg

Har aldri fått noe utslag på billigtester(strimler) før og jeg har tatt over 100 over disse 3 årene, men i dag fikk jeg svak positiv :-) Har ikke IKM før i midten av neste uke, så den skal være svak.... men er det virkelig min tur nå? Er pp 35 den magiske pp'en?

Herregud jeg tør ikke å håpe, men streken ser jeg :-)

Klem til alle <3

Fortsetter under...

jeg tror det ut i fra at testen er positiv :) det er jo et bra tegn, fikk selv positiv bt før de andre ble positiv forgje gang... så tror du kan stole på den:) jeg har også en positiv følelse på juni på deg... men det er sikkert noe annet:)

vis du vil se på meg lurer jeg på om du ser noe med min fødsel, er det lenge igjen tror du?

klem 011083

og uansett om du orker å se igjen må du gi en lyd etter du tester i morra:)

Skulle ønske at en strek var en strek, men jeg har jo hatt falske positive med CB, men aldri fått noe utslag på strimler når jeg har brukt de så jeg øyner håp iallefall :) Men var ei som nettopp skrev på bli gravid på tråden min der at hun hadde fått falske positive med disse billigtestene med deksel så jeg vet ikke hva jeg skal tro...uff! :(

Får opp en angst når jeg tenker på fødselen din, alt går bra, det er mer deg angsten kommer fra ...se en veldig blid og omtenksom jordmor...nesten av den mormortypen i forhold til omtanke hvis du skjønner hva jeg mener :-) Tror du kommer til å stå litt på kne i senga lent forover med hendene over bakhodet sånn nesten som du er i din egen verden eller vil stenge den ute på ett vis...det er noe anderledes med denne fødselen og det kan overraske deg litt og du blir litt forvirret av det hehe. Men den grå bra, ikke styrtfødsel, ikke ks, normal fødsel som kan ta litt tid, men når det setter igang så går det normalt fort :-)

Er lenge siden jeg har sett på fødsler nå så ta det med en klype salt :-)

Klem

Hei takk for det:) jeg har jo to styrtfødler bak meg.. Så om det tar tid så er det jo kanskje d at det tar tid som gjør meg forvirret... Hehe ser du når han kommer?

Jeg håper veldig for deg iallefall:) men du tester i morgen eller? Tatt en test ellerfler idag? Hvis du bruker ren kopp så tror jeg ikke det er mulig å få falskbt....

Annonse

Ja, tok bare 1 i dag....tenkte at er den negativ så er den det. Men ser en antydning til strek, men som sagt man ser mye når man så gjerne vil se og vet hvor streken skal være...og etter 100 negative over 3 år :-/

Jeg skal teste i morgen også så får jeg se om den er der enda og om den er borte eller sterkere :-)

Datoer er jeg ikke særlig flink til, men jeg kjente det i går også når jeg så på deg er at når riene kommer så er du lei, tolket det egentlig som overtid, men siden at legene sier at det er snakk om at du kommer til å føde tidligere enn termin, så er det vel at du går over den da :-)

Må nesten le litt her jeg sitter, for denne fødselen kommer(som jeg skrev i går) til å være anderledes med alt :-) Og jeg har på følelsen at du etterpå sitter å tenker 'øøøøhhh' - kan være i forhold til lengden og smertene over lang tid og at det å føde normalt ikke er som du trodde på ett vis hehe

Gleder meg til å høre hvordan hele opplevelsen var når du er ferdig :-)

april,mai, juni får jeg opp som fruktbare og gode måneder for deg :)

Lyst å se igjen? sender deg pm ;-)

Takk for titten, og du har nok også rett i at jeg ikke er det nå siden dagens test var negativ :-((

Svarer på pm'en senere i dag, skal straks bort her nå :-)

Klem

Hehe;) ja gi en lyd i morra etter testing da:)

Dagens test var negativ så var vel en kjemisk siden den første var svaakt positiv, den andre enda svakere og nå negativ innen tidsfristen... så løpet er vel kjørt og jeg er så drittlei nå at jeg sitter her og jeg føler meg faktisk fysisk dårlig! Alle disse 'en mnd til', 'noen mnd til' gjør meg kvalm nå :-(

Ha en fin mandag :-)

Klem

Annonse

kjaere deg athina!

saa leit! Jeg var saa sikker paa at du skulle bli gravid naar du hadde pause, men jeg tror kanskje at du ikke klarte aa legge babyønsket paa hylla likevel da... føler en desperasjon i deg... nesten som om du sier til deg selv: Hvis jeg ikke blir gravid naa saa.... og det er et stort press aa legge over paa en liten baby... jeg er helt sikker paa at du kommer til aa faa et barn til, men tror barnet kommer en mnd du ikke stresser i det hele tatt... jeg vet godt at det er vanskelig, for jeg er jo der selv... og vet godt hvordan nedturene taerer paa kroppen...

føler du blir gravid paa sommeren...

uff dette var trist!

klem

kjaere deg athina!

saa leit! Jeg var saa sikker paa at du skulle bli gravid naar du hadde pause, men jeg tror kanskje at du ikke klarte aa legge babyønsket paa hylla likevel da... føler en desperasjon i deg... nesten som om du sier til deg selv: Hvis jeg ikke blir gravid naa saa.... og det er et stort press aa legge over paa en liten baby... jeg er helt sikker paa at du kommer til aa faa et barn til, men tror barnet kommer en mnd du ikke stresser i det hele tatt... jeg vet godt at det er vanskelig, for jeg er jo der selv... og vet godt hvordan nedturene taerer paa kroppen...

føler du blir gravid paa sommeren...

uff dette var trist!

klem

Takk for at du tok deg tid vakre Adine :-)

I dag fikk jeg svak positiv billigtest før tiden gikk ut så jeg vet ikke helt jeg hva som skjer :-)

Og i går ble den positiv ett par timer etter tidsfristen, da på 10 dpo, og på 9 dpo ble CB'n også positiv par timer etter, men krysset kom opp når urinen trakk seg oppover, men ble negativ rett før tidsfristen. Samme i morges, ble positiv først så rett før tiden gikk ut ble den negativ så jeg lar den ligge litt for å se hvordan den oppfører seg i dag :-)

Skjønner ingenting jeg, og ikke rart du kjenner en 'desperasjon' når man får slike resultat, og ja det er ikke enkelt når man har prøvd så lenge, og ikke bare det, hvis ikke det klaffer nå eller veldig snart så blir spiral satt inn for jeg orker ikke mer, pluss at hoppet mellom barna blir for stort og jeg vil ikke ha ett nytt enebarn... så jeg har ett lite håp i dag :-)

Men hvis du ikke ser det på meg nå, men på sommeren så er det vel testene som lurer meg selv innen tidsfristen :(

Det skal ikke være enkelt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...