Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikm i dag, og ingen tegn til at hun kommer utenom ømme pupper, men tørr ikke håpe for mye heller skal bare ta dagene som de kommer og se hva som skjer :) før jeg vet orde av det kommer hun.. :( krysser alt jeg har som kan krysses :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene:) For oss begge:) Er på 12 dpo i dag og bare ömme pupper jeg og, pluss venstre brystvorte er litt sår. Helt utrolig så mange som har blitt gravide denne uka, håper det fortsetter:)

Skrevet

åh :) ja da får vi håpe vi er like heldige :) litt merkelig det der, den ene brystvorta mi er blitt mørkere, men den andre ser ut til og være litt "treg" hehe :)

Skrevet

Enda ikke fått tanta på besøk.. :) Hvordan går det med dere andre ? :)

Skrevet

Spennende:) Jeg merker heller ingen tegn til at tanta skal dukke opp:)

Skrevet

så bra :) håper det klaffer for oss alle :)

Skrevet

Kortvarig glede hos meg værtfall :( tanta kom ! da er det neste pp, trenger en oppmuntring nå kjenner jeg !

Skrevet

Krysser fingrene:) For oss begge:) Er på 12 dpo i dag og bare ömme pupper jeg og, pluss venstre brystvorte er litt sår. Helt utrolig så mange som har blitt gravide denne uka, håper det fortsetter:)

Her er også venstre brystvorte litt sår, men ikke høyre :P.. Er du kvalm også? Jeg begynte med kvalme og èn sår brystvorte i går.. bare håper at noooe er på gang :P

Skrevet

Nei, her kom tanta i går også:( Er også drittlei. Jeg tror seriöst at jeg er gravid hver bidige måned og har flere sterke symptomer hver gang, men så kommer den hersens tanta til avtalt tid hver gang uansett... At det aldri skal gå! Har normal syklus, tester og vet jeg har el og hopper i höyet når vi skal og allikevel vil ikke spiren sitte.... Men tilslutt må det gå bra eller?! Jaja, ny pp nye muligheter;) Får jo forsöke holde humöret oppe:) tvitvi til neste gang bebisjuk3 :)

Håper det er spire på gang for deg da Gutt<3Jente&-it;3Spire, kan jo virke lovende:)

Skrevet

Nei huff, så kjedelig da :/.. Krysser fingrene for at det klaffer for dere neste gang :) ! Er jo godt mulig at jeg innbiller meg ting her men hvis ikke så kan tanta bare komme synes jeg.. Skal holde dere oppdatert :)

Skrevet

Tack:) Ja, gjör det:) Spennende:)

Skrevet

Det var da ikke noe morsomt at tanta kom hos deg også :( Neste gang er det vår tur :) Kaster MASSE babystøv over oss :)

Lykke til på neste pp :)

Jeg er henvist til gyn nå, bare for en enkel sjekk at alt er som det skal :)

Tvi,tvi micke ;)

Skrevet

Nei huff, så kjedelig da :/.. Krysser fingrene for at det klaffer for dere neste gang :) ! Er jo godt mulig at jeg innbiller meg ting her men hvis ikke så kan tanta bare komme synes jeg.. Skal holde dere oppdatert :)

Ja hold oss oppdatert :) krysser fingrene for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...