Gå til innhold

Sykt mye kynnere inatt, helt utslitt:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 28+5, og igår juvelen var det sykt med liv i magen, og masse kynnere, selv om jeg slappet helt av. Og inatt har jeg nesten ikke sovet magen var helt Stein hard hele tiden... Er dette normalt? Vurderte å ringe og høre på sykehuset, opplevde ikke dette i første svangerskap.

Noen andre som har opplevd liknende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 28+5, og igår juvelen var det sykt med liv i magen, og masse kynnere, selv om jeg slappet helt av. Og inatt har jeg nesten ikke sovet magen var helt Stein hard hele tiden... Er dette normalt? Vurderte å ringe og høre på sykehuset, opplevde ikke dette i første svangerskap.

Noen andre som har opplevd liknende??

Ville tatt dette opp med jordmor, kanskje du kan få en sjekk på livmorhalsen din. Kynner kan jo være et tegnt på noe. Men ikke alltid heller.

Skrevet

Ringte riksen igår, og de syns jeg burde komme inn en tur, for å sjekke mormunn. Vi dro inn og ble tatt inn med engang, alt gikk kjempefort, de tok innvendig UL og alt var bare bra, grunnen til masse liv dagen før kan ha vært at babyen hadde snudd seg meg hodet ned:-) så da kunne vi bare dra hjem igjen:/) fin søndag til alle sammen!:-)

Skrevet

Jeg har også vært plaget av myyye kynnere og mensmurringer (er 28+3 i dag), og for min del har det hjulpet masse å spise kalsium- og magnesiumtilskudd. Spiser de fire tablettene i Lifeline gravid og ammende om kvelden før jeg legger meg, også tar jeg 300 mg kalsium og 150 mg magnesium morgenen etter. Blitt mye bedre etter jeg begynte med dette. (Jeg har også vært inne på sjekk på føden, just to be on the safe side, men alt var bra. Har tydeligvis en kropp som får en del kynnere.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...