Et nytt eplefrø <3 Skrevet 15. mars 2012 #76 Skrevet 15. mars 2012 Kjedelig.. Har hatt sikkelige mensmurringer selv. Og ingen mens. IKM i går. Tok en EL-test nå( da jeg mente disse kunne brukes som g-test? eller?) Og den var suuuper positiv. (bilde av den ligger på egen tråd i dag.) Så jeg vet ikke jeg. Skal ned på apoteket asap det åpner.. Men blir kanskje sent å teste nå, mtp på morgen urin... HA HA HA, som om jeg klarer vente... Kryss fingre for meg.. xxx
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 15. mars 2012 #77 Skrevet 15. mars 2012 Jaaaaaaa!!!!! :-))))) Snufs! Etter å ha ventet utålmodig utenfor apoteket, viste deg seg at de som venter på noe godt venter ikke forjeves! <3<3<3 Jeg er GRAVID!!!!!!!!! Håper dere følger med meg inn på første Tri.
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 15. mars 2012 #78 Skrevet 15. mars 2012 Gratulerer her inne å)) fantastisk!!! Håper jeg følger med deg i første tri. Skal teste igjen i morgen. Ingen TR enda og er nå 3 dager over
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 15. mars 2012 #79 Skrevet 15. mars 2012 ÅÅÅ.. Jeg krysser alt av fingre for deg prinsesse. <3 Og samme gjelder dere andre. MÅ si det er en litt bittersøt følelse Å skrive her inne nÅ, for jeg vet hvordan det føles for dem som ikke fikk det til denne mnd... Jeg heier pÅ dere alle, som er igjen, bli med!
Cybele Skrevet 15. mars 2012 #81 Skrevet 15. mars 2012 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vel fortjent:) HURRA!
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 15. mars 2012 #82 Skrevet 15. mars 2012 Eplefrø: Det var noe kjent med nicket men vet ikke om du er den jeg tror du er...hehe..er så mange like nick her inne. Godt å se deg igjen! Hali!!! Har savnet deg! Har ikke vært her siden dere forsvant, og nå er jeg så heldig å få flytte etter! jippi! skrev innlegg til deg på 1 tri, men skrev navnet feil. :-))) Alt bra i svangerskapet? ps: takk for at du så om meg her inne. :-) Jeg hadde det veldig bra, og enda bedre i dag! <3
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 15. mars 2012 #83 Skrevet 15. mars 2012 * Mandag 12. Mars: ** ammeguri Sniljevanilje prinsesse08+lillebaby12? ** Tirsdag 13. Mars: ** IHHE Magica fra tryll ** Onsdag 14. Mars: ** ** Torsdag 15. Mars: ** essa Et nytt eplefrø ** Fredag 16. Mars: ** Catteklatt, pp 9 ** Lørdag 17. Mars: ** Mich88, pp3 poppelopp81, 18pp ** Søndag 18. Mars ** Lena </3 Ikke gravid: </3 Mich88 <3 Gravid: <3 IHHE Et nytt eplefrø<3
Catteklatt Skrevet 15. mars 2012 #85 Skrevet 15. mars 2012 Et nytt eplefrø<3 GRATULERER!!!! Hipp hurra!! Sååå hærlig! Jeg har skikkelig mensensmerter i dag, så regner med TR kommer i morra eller lørdag...
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 16. mars 2012 #86 Skrevet 16. mars 2012 Catteklatt; Ikke forvent TR selv m du har menssmerter altså, for jeg har aldri hatt så mye menssmerter som denne IKM.. Krysser fingrene for deg.. Prinsesse: hvordan gikk det i dag???
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 16. mars 2012 #88 Skrevet 16. mars 2012 Jo tok en test på morgen i dag, blendahvit og ingen TR.. Herregud skjønner ingen ting nå jeg. Er så kvalm at jeg er helt skjelven. Får vell bare smøre meg med tolmodighet og hååååpe at jeg er en av de som produserer hcg ultra sent:) hvordan går det med deg da eplefrø? Formen fin?
Catteklatt Skrevet 16. mars 2012 #89 Skrevet 16. mars 2012 Tok test i dag ja, jeg har spart på denne lenge (CBD). Den var negativ og 2 timer senere beynner jeg å styrtblø... x%&X#
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 16. mars 2012 #90 Skrevet 16. mars 2012 Åhh, Catteklatt... SÅ kjedelig. Det er nesten litt rart det der, for de gangene tidligere som TR har uteblitt for min del, og jeg har tatt en test, kommer hun minutter etter testen. Bare for Å irritere ekstra mye... Prinsesse08: Ja, er mange som produserer sent altsÅ. Og du hadde ikm mandag? Hørt flere som ikke har fÅtt positiv test før en uke etter, da egget festet seg sent. Husk det kan ta opp til 12 dager før det festes. SÅ opp med motet snuppa! Det kan jo oxo hende du evt har hatt en kjemisk graviditet da?... Men, ta en test igjen pÅ mandag du, hvis ikke den dustete kjerringa dukker opp. :-/ Formen min er bra! Jeg har MYYE menssmerter, og sjekker ofte, men hun uteblir heldigvis. Hadde overhode ikke sÅ mye murringer forrige gang. Ikke vonde, bare kjenner at det virkelig jobbes der nede. Ellers har jeg litt smÅ ømme pupper. Formen er rent upÅklagelig! Man mÅ nyte det sÅ lenge det varer! Kom igjen nÅ jenter, sett i gang Å test positivt!!! <3<3<3 Og for dere som tasser videre inn i neste pp.. Det er jo julegave pp`n! Lykke til jenter!!! :-))))
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 16. mars 2012 #91 Skrevet 16. mars 2012 Hadde på mandag ja.. Det skal jeg:) så bra formen din er bra. Blir spennende tid fremover. Nå er det fredags mat og the voice her:) goooood helg alle sammen. Tar en bim pause til helga er over:) bestillte nye tester så de kommer nok til mandag.
~Lena~ Skrevet 17. mars 2012 #92 Skrevet 17. mars 2012 * Mandag 12. Mars: ** ammeguri Sniljevanilje prinsesse08+lillebaby12? ** Tirsdag 13. Mars: ** IHHE Magica fra tryll ** Onsdag 14. Mars: ** ** Torsdag 15. Mars: ** essa Et nytt eplefrø ** Fredag 16. Mars: ** Catteklatt, pp 9 ** Lørdag 17. Mars: ** Mich88, pp3 poppelopp81, 18pp ** Søndag 18. Mars ** Lena </3 Ikke gravid: </3 Mich88 Lena <3 Gravid: <3 IHHE Et nytt eplefrø<3 Uff, da var tr kommet en dag før tiden også.. Men men da hiver jeg meg på en ny på Gratulerer til dere som er blitt gravide !
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 18. mars 2012 #93 Skrevet 18. mars 2012 og der kom hun jammen med!!! åååhr, tar nå i bruk blearblue ferilitetsmonitor og håper det hjeper meg.
~Lena~ Skrevet 18. mars 2012 #94 Skrevet 18. mars 2012 og der kom hun jammen med!!! åååhr, tar nå i bruk blearblue ferilitetsmonitor og håper det hjeper meg. Huff, håper det sitter for oss og dem andre neste mnd )
Blidogfornøyd:) Skrevet 19. mars 2012 #95 Skrevet 19. mars 2012 Gratulerer til dere der inne som har testet positivt og lykke til til dere som går for en ny prøveperiode.... Har fulgt med dere hele veien, men denne gangen skrev jeg meg ikke inn, i frykt for nok en skuffelse... Men nå angrer jeg litt på det, for testet positivt på lørdag og er overlykkelig Og syns barn imagen er et fint sted og dele tanker, siden man ikke sier det til så mange....
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 19. mars 2012 #96 Skrevet 19. mars 2012 GRATULERER!!! Da sees vi på 1 trimester! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå