prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 12. mars 2012 #51 Skrevet 12. mars 2012 så koselig eplefrø, jeg har også hatt en lang pause herfra:) jeg hadde ikm i går og ingen ting har kommet enda. har ikke testet siden jeg er testoman de luxe. Så denne ganger skal jeg ikke teste før minst til søndag.. men jeg har en del utflod.. (sorry) kan ikke huske å hatt det da jeg ble gravid med jenta mi, noen andre som har noen erfaringer med det?
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 12. mars 2012 #52 Skrevet 12. mars 2012 Syns å huske nicket ditt! :-) Så spennende, du er allerede på overtid jo!! :-) Vet lite om utflod dpo, men har hatt det sånn av og til noen mnd.. LItt denne mnd også, så for meg er det rellativt vanlig. :-/ Må si jeg er imponert om du faktisk klarer holde helt til søndag. Det kan jeg bare glemme. :-) tripper nok utenfor apoteket onsdag/torsdags morgen. Ikke mulig å kjøpe kvelden i forveien. (les: Ja, testomani her oxo.. :-) ) Blir spennende dette altså! Har du en god følelse???
IHHE Skrevet 12. mars 2012 #53 Skrevet 12. mars 2012 Klarte ikke å vente til i morgen jeg, så testet idag. GRAVID Trodde ikke helt på det, så tok 4 stk jeg, hehe. Alle er sterkt positie :D Endelig, etter halvannet år med prøving =) Masse masse lykke til dere alle sammen <3 <3
IHHE Skrevet 12. mars 2012 #54 Skrevet 12. mars 2012 * Mandag 12. Mars: ** ammeguri Sniljevanilje prinsesse08+lillebaby12? ** Tirsdag 13. Mars: ** IHHE Magica fra tryll ** Onsdag 14. Mars: ** ** Torsdag 15. Mars: ** essa Et nytt eplefrø ** Fredag 16. Mars: ** Catteklatt, pp 9 ** Lørdag 17. Mars: ** Mich88, pp3 poppelopp81, 18pp ** Søndag 18. Mars ** Lena </3 Ikke gravid: </3 Mich88 <3 Gravid: <3 IHHE
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 12. mars 2012 #55 Skrevet 12. mars 2012 ÅÅÅ, sÅ gøy!! Kan tenke meg du er overlykkelig!! :-))) Gratulerer sÅ mye!!!!!
~Lena~ Skrevet 12. mars 2012 #56 Skrevet 12. mars 2012 * Mandag 12. Mars: ** ammeguri Sniljevanilje prinsesse08+lillebaby12? ** Tirsdag 13. Mars: ** IHHE Magica fra tryll ** Onsdag 14. Mars: ** ** Torsdag 15. Mars: ** essa Et nytt eplefrø ** Fredag 16. Mars: ** Catteklatt, pp 9 ** Lørdag 17. Mars: ** Mich88, pp3 poppelopp81, 18pp ** Søndag 18. Mars ** Lena </3 Ikke gravid: </3 Mich88 <3 Gravid: <3 IHHE Jaaaaa!! Så bra IHHE Dette fortjente du! Håper på og komme etter deg, ingen tegn til tr enda tvi tvi
Catteklatt Skrevet 12. mars 2012 #57 Skrevet 12. mars 2012 IHHE: GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE!!!! Åhh, nÅ ble jeg glad pÅ dine vegne!! <3
IHHE Skrevet 12. mars 2012 #58 Skrevet 12. mars 2012 Takk =) =) Ganske så overlykkelig ja, dette var kjempegøy Igjen, masse lykke til, til dere alle sammen =) Håper å lese at dere blir gravide denne perioden også =) =)
Gjest mich88 Skrevet 13. mars 2012 #59 Skrevet 13. mars 2012 Takk =) =) Ganske så overlykkelig ja, dette var kjempegøy Igjen, masse lykke til, til dere alle sammen =) Håper å lese at dere blir gravide denne perioden også =) =) Gratulere so mykje!! Heldige deg
Cybele Skrevet 13. mars 2012 #61 Skrevet 13. mars 2012 Hurra IHHE! VEl fortjent:) Nyt det! Å gÅ gravid er helt fantastisk:) SÅ gøy eplefrø og prinsesse08 at vi er flere som prøver pÅ nr to. Jeg er nok en smule overivrig som slang med pÅ før jeg i det hele tatt har fÅtt mensen tilbake. Hahahahha!!! MÅ jo bare le av dumskapen. GÅr til akupunktur for Å fÅ hjulene i gang. Men er nok amming som gjør at jeg fremdeles ikke har mens. MÅ slutte. Ammer bare to ganger daglig, men det blir en hard kamp, ungen er puppegal og storkoser seg ved brystet, sÅ er litt sÅrt ogsÅ. Men nÅ har jeg ammet masse i et helt År, og hans spiser godt med fast føde nÅ. Kan jeg ikke bare slutte nÅ da? Og noen tips til hvordan man puppeavvenner, forresten?
essa Skrevet 13. mars 2012 #62 Skrevet 13. mars 2012 Ikke kommet noen TR enda, men testet negativt i dag 12 dager etter eggløsning, så takker vel for meg her inne, og hopper over til neste PP. Lykke til jenter! Heier på dere!
Poppelopp81 Skrevet 13. mars 2012 #63 Skrevet 13. mars 2012 Gratulerer så mye!! :-) Håper det er flere som følger etter.. Jeg tror jeg tester til helgen, har IKM på lørdag.. :-)
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 14. mars 2012 #64 Skrevet 14. mars 2012 God morgen:)) Tok en test nå, og den var negativ med første øyekast, kunne kanskje skimte en lyyyyys sterk.. Regner med den er negativ, men har et ørlite håp. Ikm Var på mandag.
Cybele Skrevet 14. mars 2012 #65 Skrevet 14. mars 2012 åååå! prinsesse08, var det morgenurin? Hurra, jeg fikk ordentlig håp for deg nå=) Kan jo hende el var f.eks to døgn senere enn du trodde, eller at egget har festet seg sent. Det er jo kjempevanlig, og gir utslag på g-tester senere. Hold oss oppdatert! =) Etter hva jeg har forstått er lyse streker positive så lenge du kan skimte en farge på dem. Om det er sånn skyggestrek (aldri jeg fått men), så er den visst 100% fargeløs. =)
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 14. mars 2012 #66 Skrevet 14. mars 2012 Ja det var morgenurin:) klamrer meg til håpet. Får teste om et par dager igjen, satser på din teori:) hvordan går det med deg? Dere andre? Var ikke så mange på denne tråden?
Cybele Skrevet 14. mars 2012 #67 Skrevet 14. mars 2012 Jeg er helt på tur i kroppen min. Litt lei meg for det, men føler meg ogsån egoistisk som føler sånn. Jeg har en gutt født 5.mars 11, og kan jo ikke regne med å bli gravid så fort igjen, selv om det er det jeg ønsker. Ikke positiv g-test og ikke mensen. Helt ute med andre ord. Hehe. Bør vel egentlig holde meg borte fra forumet et par mnd, vente på mensen og ta fatt på prøvingen når kroppen er i boks. Lite vits i å prøve å få barn om man ikke har eggløsning og mens;)
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 14. mars 2012 #68 Skrevet 14. mars 2012 Ja huff, ikke noe gøy når kroppen ikke vill fungere. Har du testet etter eggløsning?. Jeg har også hatt en liten pause herfra. Blir fort til at man blir deppa av å se alle som blir gravide utenom seg selv. Har prøvd i 1 år nå, og begynner rett å slett å bli forbanna på kroppen min. Hehe. Men masse lykke til!! En dag er det vår tur!!
Cybele Skrevet 14. mars 2012 #69 Skrevet 14. mars 2012 Hehehe! jeg løper på do med hodet nedi trusa og leiter etter el slim eller mensen ørten ganger daglig. Kjære vene. Jeg tror du er gravid nå!!!! Det må du være. Ellers hadde jeg og vært forbanna på kroppen. Gå til akupunktur om spiren ike sitter nå. Funka for meg sist. Men du er gravid, så de pengene sparer du jo;) Hold meg oppdatert! har testa etter el. Får nesten positive (ca helt like sterke streker) noen dager på rad. Er nok kroppen som prøver å ha eggløsning. Og så venter jeg forjeves på mens (og brenner av 16 g-tester...) ca 14 dager etter dette. Men intet skjer. Stakkars rkoppen. Må vel ha litt mere tålmodighet. Og ha meg ut av dette forumet for en stund. Men først må jeg følge med på deg. Hold meg oppdatert!
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 14. mars 2012 #70 Skrevet 14. mars 2012 Takk for oppmuntringen, den trengte jeg nå Ja jeg synes det er rart at TR ikke har kommet. Pleier alltid å få den mellom den 10 og 12 hver mnd. Slår aldri feil. Så må smøre meg med tolmodighet.. Grrr. Tenkte kanskje å teste meg til Fredag igjen om det ikke skjer noe. Sier de ikke det at hcg stiger dobbelt hver andre. Godt mulig du å er gravid da, siden du ikke har fått Tr tilbake. Ammer du om natta?
Cybele Skrevet 14. mars 2012 #71 Skrevet 14. mars 2012 Alle g-testene er så negative at jeg får vondt i øyet pga hvitheten, så er nok ikke gravid. Men har ikke grunn til å syte enda, såvidt begynt prøvinga. Amme ikke natt. Kun morgen og kveld, og nå siste to dagene kun morgen:) Tenker å trappe ned og slutte helt om noen uker. Han er over et år og spiser bra annen mat/drikke:)
Catteklatt Skrevet 14. mars 2012 #72 Skrevet 14. mars 2012 (endret) Tok en test i dag, selv om jeg SKULLE vente til fredag... Den var selvfølgelig snøhvit... (A1) Liker ikke... Endret 14. mars 2012 av Catteklatt
Hali Skrevet 14. mars 2012 #73 Skrevet 14. mars 2012 Eplefrø: Det var noe kjent med nicket men vet ikke om du er den jeg tror du er...hehe..er så mange like nick her inne. Godt å se deg igjen!
Et nytt eplefrø <3 Skrevet 14. mars 2012 #74 Skrevet 14. mars 2012 Catteklatt; Juksepiken. :-)Men skal ikke sitte i glasshus og kaste stein jeg altså.. UMULIG å la være hvis apoteket er under rekkevidde for tiden. Men du, Det betyr slettes ikke at den ikke er positiv på fredag! Har faktisk latt være å teste i dag. Skulle på apoteket, men så var det ikke meg som kjørte bilen.. Og det var HELT uaktuelt når jeg ventet mensen i dag. Jeg kunne i det minste vente en ukes tid. (!!???) Hvemm tror han jeg er ??? Fucking wonderwoman?? Umenneskelig. Men igjen, kommer tanta smygende i løpet av natten så er de penga spart. Så får jeg se hvor lenge jeg klarer temme villdyret i meg i morgen.. :-) Hadde skikkelige menssmerter i morgen, og var på do og sjekka maaange ganger, men ingen ting. Ahh.. Hvis hun er forsinket i mange dager nå, så kommer jeg til å hate henne for alltid. ;-) Noen andre som har murringer? Ellers er alt ved sitt normale her.
essa Skrevet 15. mars 2012 #75 Skrevet 15. mars 2012 Har hatt mensmurringer i tre dager nå, men fortsatt ingen mens... testene er blendahvite, er nok ikke gravid, så da kan vel mensen bare komme da! Hmf!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå