Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld begynte jeg å få veldig smerter i øvre del av ryggen.. Når jeg la meg fikk jeg også ekstreme smerter øverst i magen. Smertene gikk akkurat som et belte rundt. Måtte tter noen timer stå opp å ta to paracet og gå på do, dette var skikkelig vondt! Er 16+4 og det var jo ikke vondt der som babyen ligger, hva i all verden kan det ha vært??? Jeg var livredd! Gikk over etter de paracettene, vet jo det ikke er bra med sm.stillende men nå MÅTTE jeg :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første som slår meg er luft smerter el kanksje smerter grunnet magesyre:/ mange andre plager som dukker opp når enn er gravid så... :)

Skrevet

Ja det kan ha noe med at magen er litt treg om dagen også.. Men med tanke på at det gjorde såå vondt øverst i rygg mellom skukderbladene.. Hmm bare håper det ikke skjer igjen :)

Skrevet

Kraftig halsbrann kan gi sånne symtpomer.

Men det kan også ha vært kramper i mellomgulvet eller fordøyelsen, rett og slett. Ikke bare bare å være gravid alltid :P

Skjer dette flere ganger, hadde jeg spurt lege/jordmor bare sånn at alt er sjekket :)

Skrevet

ein annan mulighet er låsning/kink i ryggen som stråler fram også....Mistenker du dette kan du evt ta ein sjekk hos manuellterapeut/kiropraktor/osteopat.

Skrevet

Eg har mye lignende smerter som dette og det er veldig sterke luftsmerter. Er plaget med kraftige og mye mageknip utenom graviditet også desverre. Noen ganger er det vondt fra puppene og ned til bena... Men det går over viss eg får hvile og ligge i ro.. Lenge;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...