Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om disse navnene? Hvilket navn er finest? Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart Adele:) Syns det er et kjempe flott navn:)

Skrevet

Synes ikke at Adele passer på norsk. Stella er kjempevakkert! :)

Skrevet

Uten tvil Adele:)

Skrevet

Jeg har ei datter på 3 år som heter Adele. Er veldig fornøyd med navnet, er såpass sjelden at vi hittil ikke har møtt på noen andre som heter det. Vi har bare fått positive tilbakemeldinger på navnet, og hun liker det godt selv:)

Skrevet

Jeg liker Stella best. Men synes det er litt "ødelagt" etter mgp-sangeren ;P Missforstå meg rett da, jeg bare likte ikke sangen. Også har jeg tenkt på det navnet i mange mange år, og plutselig er det en kjendis (som jeg ikke er så fan av) som må hete det :S bah ;P Hehe!

Adele er jo fint, men får det ikke helt til å bli så fint på norsk! MEN det er sikkert fordi jeg ikke kjenner noen som heter det og at det er uvant for meg å si det :)

Skrevet

Fine navn begge to. Jeg synes Stella er finest.

Skrevet

Adele. Liker ingen av dem.

Skrevet

Er ikke Adele en superkjent vokalist? Blir litt rart synes jeg da... Blir litt som å kalle henne Britney eller J.Lo...

Skrevet

Synes begge er kjempe fine, og ikke noe problem å bruke noen av de.

Skrevet

Er ikke Adele en superkjent vokalist? Blir litt rart synes jeg da... Blir litt som å kalle henne Britney eller J.Lo...

Ja det stemmer det. Men det er jo tuusenhvis i verden som heter for eksempel Michael, men ingen synes vell det er rart? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...