Butterfly4 Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Hva synes dere om disse navnene? Hvilket navn er finest? Takk for svar
inimini Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Helt klart Adele:) Syns det er et kjempe flott navn:)
Donna Paulsen Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Synes ikke at Adele passer på norsk. Stella er kjempevakkert!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 Jeg har ei datter på 3 år som heter Adele. Er veldig fornøyd med navnet, er såpass sjelden at vi hittil ikke har møtt på noen andre som heter det. Vi har bare fått positive tilbakemeldinger på navnet, og hun liker det godt selv:)
Gutt2011+Spire2012 Skrevet 3. mars 2012 #7 Skrevet 3. mars 2012 Jeg liker Stella best. Men synes det er litt "ødelagt" etter mgp-sangeren ;P Missforstå meg rett da, jeg bare likte ikke sangen. Også har jeg tenkt på det navnet i mange mange år, og plutselig er det en kjendis (som jeg ikke er så fan av) som må hete det :S bah ;P Hehe! Adele er jo fint, men får det ikke helt til å bli så fint på norsk! MEN det er sikkert fordi jeg ikke kjenner noen som heter det og at det er uvant for meg å si det
Lady lovely locks Skrevet 3. mars 2012 #8 Skrevet 3. mars 2012 Fine navn begge to. Jeg synes Stella er finest.
idagravida Skrevet 4. mars 2012 #10 Skrevet 4. mars 2012 Er ikke Adele en superkjent vokalist? Blir litt rart synes jeg da... Blir litt som å kalle henne Britney eller J.Lo...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #11 Skrevet 4. mars 2012 Synes begge er kjempe fine, og ikke noe problem å bruke noen av de.
Butterfly4 Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #12 Skrevet 4. mars 2012 Er ikke Adele en superkjent vokalist? Blir litt rart synes jeg da... Blir litt som å kalle henne Britney eller J.Lo... Ja det stemmer det. Men det er jo tuusenhvis i verden som heter for eksempel Michael, men ingen synes vell det er rart?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå