Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går det med dere jenter? idag fikk jeg en skikkelig gråtetokt fordi jeg føler venninnene mine har sluttet å spørre meg med på ting, alle har jo barn, og jeg tror de synes det er vanskelig når jeg er der.... vet ikke, jeg overreagerer sikkert, men d er litt sårt å være den eneste uten barn innimellom, og da kunne jeg godt tenke meg å ikke være så mye alene.....

dagens klag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å tenke på feiring av min egen 30 års dag. Men fant ut at alle de nærmeste venninne mine har fått barn mellom 1 år - 2 mnd og at det da ikke blir det samme lenger. Så nå vet eg ikke om eg ska ha en jentefest eller bare droppe dt

Skrevet

men de kan ikke få pappaen til å være hjemme m barnet å være med å feire deg skikkelig da??

Skrevet

Joda de kan nok det... Var bare en litt vond tanke siden eg ikkje klare komme dit selv

Skrevet

skjønner det, er mye som er vanskelig i denne tida!! de blir opphengt i sin barnetilværelse og vi i vår barnløse prøverørs tilværelse.......ikke en lett kombo!

Skrevet

Jeg har et latterlig vekslende hummør for tiden. Først satt jeg å grein over en yoghurt som hadde gått ut på dato, og tenkte på de stakkars barna i Afrika. Så fikk jeg raserianfall over at mannen min sa at hummøret mitt var på bærtur. For fem minutter etter på å sitte å skrattle over hele episoden. Det svinger fort.... Hehe

Skrevet

Hehe, kjenner meg igjen i det:p hjemme her hadde vi mange diskusjoner og mannen sa " nå er det hormonene som slår inn" også da ble jeg jo ennå surere;p men til slutt så satt vi bare å lo av det ;-)

Skrevet

hehe godt å høre det er flere! og mye er unøvendig, men det som jeg ble så lei meg for idag, har jeg tenkt på en stund og det som var litt vanskelig før blir veldig big deal nå! jeg må sikkert bare godta at vi er på forskjellige planeter, men det sårer meg ganske mye alikevel desverre.... jaja ingen har sagt det skulle være lett;)

vi får håpe vi lykkes snart :)

Skrevet

Jg har enten veldig satte venner eller single. Føler jg faller midt mellom og det er ikke så lett . Tilværelsen er litt ensom fortida man føler man bære på mye hemmeligheter man ik ønsker dele. Og jg har jo ikke kunnet deltatt på så mye festligheter heller uten masse unnskyldninger. Ikke lett alltid nei. Godt flere griner. Jeg ble sykmeldt i går, og ringte jobben og fikk huden full av kjeft faktisk, for jg kunne sagt fra før, så jg grein i hele går:((

Skrevet

herregud, de har ingenting med å kjefte på deg fordi du er sykemeldt!! skjønner godt du griner, det gjør jeg uten disse hormonene hvis noen kjefter på meg:/ sa du grunnen til sykemeldinga?

stakar!!!

ja dette var dagen gitt, og alt jeg har yst på er alt jeg ikke kan ha!! synes såååå synd på megselv;)

Gjest usababy
Skrevet

Jeg kjenner hormonene nå som jeg har startet med sprøytene. Akkurat som forrige gang også. Har kjent tendensene et par dager nå.

Det er sånn at jeg blir fjern og rar, og så kan jeg begynne å grine for en filleting. Idag var det rett før tårene spratt fordi jeg ikke fikk til håret, da datt liksom verden sammen pga det. Helt fjernt.

Og dersom jeg først setter igang, griner og griner jeg og greier ikke stoppe. Noen gange kan det skje noe morsomt og jeg ler, men så går det over i grining. Men vet jo det er hormonene som gjør det.

Heldigvis er det bare innimellom, og det går over. Men rart å kjenne seg sånn, grine over småting. :P

Men - alt for en god sak :-)

Skrevet

kjenner godt til det med å ikke få stoppet igjen! begynner med noen tårer i kroken, så tar det helt av og tar lang tid før jeg får stoppet, øynene blir helt hovne så alle liksom kan se at det er noe galt........ flaks!;)

Skrevet

Litt lys lys rosa farge som kom ut i dag, er d tegn på at man vil få mens? Ik hatt noe blædning etter uttak, er i dag på ruge dag 4. Dårlig tegn el noen andre som har d sånn. Syns også d stikker litt mer i magen i dag.

Skrevet

skulle ønske jeg kunne gi deg ett fornuftig svar, men vet desverre ikke:( sålenge du ikke blør burde d vel ikke være farlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...