mer enn bare mor Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Selv ved for tidlig fødsel? Med første ble jeg satt i gang så da sank den aldri...
Fru.Vestavind Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Veit ikkje, trur det er litt individuelt. JM spurde i går om eg følte at magen hadde sunket (sidan ungen har festa seg), måtte svare nei, for har ikkje merka nokon forskjell. Merka ikkje noko rundt forrige fødsel heller. Men, så har eg hatt ganske lav mage heile tida. Heller ingen som har sagt noko om at den har sunke, så trur ikkje den har forandra seg noko.
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Magen min senket seg sist svangerskap, denne gangen er det ikke anntydning til det en gang.. Men jordmor sa at det var nok så normalt, alt går på hvor stor plass ungen der inne tar, her ligger jenta godt nede i bekkenet, men rumpe/rygg presser konstant mot melomgulvet.
Nurkfrid Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Jeg sank ikke med første. Hodet var festet, men ble igangsatt 42+1. Ingen tegn til synking nå heller.... Slitsomt.
Leirha Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 Hodet festet seg tidlig i begge forrige svangerskap, men magen sank aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå