Donna Paulsen Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Stella Hermine Jenny May Vanessa Augusta William Espen Anders Daniel Andreas Jonas
pinoisme Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Elsker May og Augusta!! Liker Hermine og Stella også. De andre er ikke min stil.
Suebird Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Augusta er fortryllende! Hermine er nydelig og Stella er også fint. Resten er ikke min stil. William er et klasisk, flott navn, men liker beslektede Wilhelm mer Jonas og Daniel er det altfor mange av i barnekullene. May er litt harry synes jeg, beklager.
sommertiara Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 Liker egentlig ingen av jentenavnene, men Augusta er originalt og ganske sjarmerende så jeg stemmer for det. May, og spesielt Vanessa er harry for meg. Espen er fint! Jonas og Daniel er fullstendig oppbrukt synes jeg.
inimini Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 Av jentenavnene likte jeg Jenny og Hermine:) Av guttenavna Espen og Jonas:)
Lynne Skrevet 3. mars 2012 #9 Skrevet 3. mars 2012 Synes Hermine og William er herlig! Mange som nevner Stella for tiden, og Anders... Vel, da tenker jeg på en som jeg ikke vil tenke på i forbindelse med barn..
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #10 Skrevet 3. mars 2012 Jeg karer ikke å bli velig engasjert da alle navnene er veldig vanlige.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2012 #11 Skrevet 4. mars 2012 Stella - Ikke min favoritt. Litt pretensiøst... Hermine - Pent navn, begynner å bli litt slitt. Jenny - Greit navn. May - Søtt og ikke for mye brukt. Tommel opp. Vanessa - Nei! Veldig amerikansk og jalla. Augusta - Litt usikker på den, men ikke udelt negativ. William - Fint, men litt i overkant trendy for min smak. Espen - Ja, det er fint. Anders - Også fint. Daniel - Njæ... Andreas - Helt ok Jonas - Flott, men begynner å bli litt slitt det også.
(Oktober) Skrevet 6. mars 2012 #12 Skrevet 6. mars 2012 Liker best Hermine og Jonas fra din liste:) Veldig fine navn!
*Dubsgirl* Skrevet 6. mars 2012 #13 Skrevet 6. mars 2012 Jeg rangerer; 1. Hermine 2. Stella 3. Jenny 4. Augusta 5. May 6. Vanessa 1. Jonas 2. Anders 3. William 4. Andreas 5. Daniel 6. Espen
Giss Skrevet 6. mars 2012 #14 Skrevet 6. mars 2012 Stella Hermine Jenny May Vanessa Augusta William Espen Anders Daniel Andreas Jonas Av jentenavnene synes jeg Augusta er flottest. Det har stil og styrke! May synes jeg er forfriskende fordi man hører det så sjeldent. De andre er mer vanlige navn i mine ører. Blant guttenavnene liker jeg Daniel best. Har et mykt punkt for det navnet..... Espen er også et stilig navn! Resten synes jeg er ok men mer anonyme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå