Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er der noen ut der som har 2 gutter fra før med samme mannen og nå venter ei jente øgså med samme mannen?

Bare lure på, fordi jeg har hørt at veldig mange har tre gutter på råd når de er med samme mannen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en gutt på 16 mnd, og venter tvilling gutter nå, dette er med samme mann. Så spent om vi hadde prøvd oss på fjerdemann, og det ville blitt gutt også;)

Er no litt guttegal..

Skrevet

Hei

Jeg har to gutter, og venter i følge ultralyd en jente. Alle med samme mann.

Men jeg tror ikke på det selv før jeg ser det med egne øyne :-)

Skrevet

Jeg har to gutter, og venter ifølge UL gutt nummer 3 :)

Med samme mann... Jeg er helt sikker på at hvis vi skulle bestemme oss for å få nummer 4, så kommer det også til å bli gutt ;)

Skrevet

vet om ei som har 2 gutter fra før og fikk ei jente som nr 3 med samme mann =)

Selv har jeg 2 jenter og er gravid med nr 3 (med samme mann;-) og er veldig spent på hva som kommer ut ;)

Skrevet

Er der noen ut der som har 2 gutter fra før med samme mannen og nå venter ei jente øgså med samme mannen?

Bare lure på, fordi jeg har hørt at veldig mange har tre gutter på råd når de er med samme mannen.

Min onkel og kona har 6(!)gutar i lag, dei ville gjerne ha ei jente og, men nei...og etter 6barn sa dei stopp:P

Sjølv ventar vi gut nr.2 med min kjære, om det blir jente ein anna gong er det ingen som veit endå ;)

Ellers er det ein del jenter i slekta mi, av dei som har same kjønn fleire gongar på rad:

Foreldra mine fikk 3jenter, så 1gut.

Tanta mi har 3jenter (med same mann).

Resten av slekta har litt av kvart;)

Skrevet

Jeg har to nydelige gutter og venter nå jente. Alle med samme mann :)

Skrevet

Jeg har motsatt, fikk jente først, deretter gutt og venter nå gutt igjen. Alle er med samme mann. Det går jo på det samme, bare i motsatt rekkefølge. Har jo (snart) 2 gutter og ei jente:)

Skrevet

Vi venter jente nr 3.. Alle med samme mann:) tror d e ganske vanlig! Mange sier d snur på nr 4;)

Skrevet

Jeg har tre gutter og jordmor sier nr.4 er jente! Samme mann...

Skrevet

Jeg kjenner ei som har 4 gutter med samme mann, og ei annen som har de tre første gutter og nr 4 ble jente (med samme mann)

Skrevet

Jeg har to gutter og venter nå jente - med samme mann. Kjenner veldig mange med gutt-gutt-jente.

Skrevet

Jeg og min kjære har to gutter sammen og nå venter vi jente :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...