Gå til innhold

Dere som bruker sportsdelen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når det er for varmt med dunpose (si ca 10 varmegrader) - hva har dere i vogna da/hva kler dere på babyen? Og hva har dere på føttene til de små? Ullsokker er vel ikke nok, blåser jo rett igjennom dem. Og hva gjør dere ift solskjerming? Gikk tur i går og lille fikk jo sola rett i ansiktet, dro ned solkskjermen men da så han jo ingenting stakkar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er 10 mnd, og når vi er ute nå (bor på Østlandet, så er varmegrader), så Har hun body, strømpis, og ull med vårdress utenpå. På beina Har hun sko, ettersom vi ofte stopper og krabber/går litt rundt på bakken. Dunposen har jeg brukt til nå, men bruker nå lammeskinn som hun sitter på og dyne. Ettersom jeg tar henne ut av vogna titt og ofte er det enklest.

Skrevet

I forhold til sola, så bruker hun enten solbriller, eller så snur jeg bare håndtaket på vogna etter sola (har sånn en bare vipper over for å skifte kjøreretning).

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

I forhold til solen gjør jeg ingenting, hun har på solkrem, solbriller anbefales ikke da de ikke lærer og myse og kan visst få problemer meg synet senere.

Hun går ikke enda så har noen ute sokker fra reima på bena de er vann og vindtette, har på ull undertøy ulldress og vårdeessen uten for i vognen på saueskinn og pledd.

Skrevet

Jenta mi bruker heller ikke solbriller hele tiden. Men, er vi ute lenge har jeg ingen betenkeligheter med å bruke de litt. Hun blir fryktelig sliten av å myse hele tiden, så da er solbrillene gode å ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...