Gå til innhold

Klexane??? Trenger svar:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal den tas til fast tid på dagen, kan den svinge en time eller 2 vis eg e på jobb å sånn liksom? Tok de samtidig me orgalutran å gonal-f sist så da tok eg alt samtidig kl 22 på kvelden å de ble litt sent for meg noen dager:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar selv klexane. Tar de når jeg står opp om morgenen,uavhengig av klokka. ;-)

Skrevet

Det kan svinge noen timer ja:)

Skrevet

Eg våkner alt i fra kl 5-11 liksom:/ går de:)? Hadde vert supert

Skrevet

Det skal jo helst gå 24 timer mellom om du tar det en gang om dagen, er jo ett blodfortynnende medikament, så det bør jo ikke gå 12 timer ene dagen og 24 andre, men 1-3 timer går hvertfall bra.Kan du ikke bare ta det midt på dagen? kl tolv eller kl to eller noe da?

Skrevet

Trur eg holde meg til fast tid ca ja:) tok første nå:) de e ca bra tid:)

Gjest usababy
Skrevet

Jeg tar den sammen med Menopur-sprøyten. Tror en bør holde seg innenfor en times periode ihvertfall.

Men jeg syns det er greiest å ta dem samtidig, så har jeg kontroll på det. :-)

Skrevet

Skal berre ha klexane sammen me progynova eg så de e liksom ikke kl på når eg skal sette den:/ progynova har den fast kl?

Gjest usababy
Skrevet

Jeg vet dessverre ikke noe om progynova...er det det samme som stimuleringssprøytene?

Menopur skal tas til samme klokkeslett innenfor en time. Samme med Fostimon, som jeg brukte på første forsøket.

Skrevet

De e tab som tas 3 ganger dagligt:) står berre morgen,middag og kveld på pakken:)

Skrevet

Medisiner som tas 3 ganger til dagen skal tas med ca like langt mellomrom mellom hver tablett. Skal fordeles jevnt utover dagen. Ta den første når du står opp, siste når du legger deg og den midt på dagen skal tas midt mellom

Skrevet

Då har eg ca beregnet riktig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...