cindy85 Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Føler meg helt alene i vennegjengen om å ikke bli gravid. Ingen har prøvd lenger enn oss, så blir litt deprimert.. Vi var de første som ble , men endte med abort og etter oss begynte det ene etter det andre paret å prøve og nå er alle gravide utenom meg.. Vi har prøvd ca 1 år,, venninnene mine Max 3md.. Huff dette er ikke noe gøy lenger
cindy85 Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2012 Ja da er det hvertfall ikke noe synd på meg. Men syns allikevel det er vanskelig å takle det til tider, hvordan er det med deg?
Athina' Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Jeg har vel kommet til det punktet at jeg er drittlei! Møkklei alt som er av el, el-testing, tapp, el-slim, smerter, dpo, ikm og hele greia. Det som er når man har prøvd så lenge, er at dette sitter så langt inn i sjelen/mentale at selv om man ikke gidder mer så har man det alltid i bakhodet og det er slitsomt. Men har 2 fra før så klaffer det snart så begynner jeg på prevensjon så slipper jeg å tenke på det mer, for tiden begynner å renne ut for min del i forhold til aldersforskjell mellom barna, for jeg vil ikke ha 3 enebarn totalt. Men håper det klaffer for deg snart så du slipper å komme til det stadiet jeg er :-)
cindy85 Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2012 Dette er vår første og jeg har i tillegg mistet så ja det begynner å bli litt kjipt:( men men får bare håpe det skjer noe snart...
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 vi har prøvd i 8 mnd, går inn i vår 9ende nå, begynner å miste motet allerede men om du har prøvd i ett år så kan du vel be om utredning? det skal jeg gjøre om vi ikke får det til på over ett år ihvertfall..
cindy85 Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2012 Har prøvd å få utredning, men nei da.. Legen min sier man hvertfall må prøve 2 år før de kan gjøre noe. Jeg også trodde det var 1 år. Kjempe frustrerende å ikke få hjelp. Kommer til å bytte lege, kanskje gå privat..for dette syns jeg er for dårlig..
Ver@ Skrevet 3. mars 2012 #8 Skrevet 3. mars 2012 Vi har prøvd i nøyaktig et år, og for 4 dager siden fikk jeg min første positive test :D Jeg fikk utredning hos gynekolog i oktober, og fikk pergotimetabletter pga veldig lang syklus, og mest sannsynlig null EL. To runder med pergo, og nå sitter spira forhåpentligvis fast i 8 mnd til Masse lykke til, og bytt lege om det ikke nytter å snakke med den du har!
cindy85 Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2012 Gratulerer:) du er heldig.ja må nok bytte lege.. Nytter jo ikke dette
Gullblomst Skrevet 3. mars 2012 #10 Skrevet 3. mars 2012 Begynner å bli en stund nå. 7 pp og er utålmodig samtidig som jeg er klar over at vi muligens aldri får klaff igjen.
Rime Skrevet 3. mars 2012 #11 Skrevet 3. mars 2012 Vi har prøvd no i 2 år og 5 mnd og har en MA og en SA i løpet av den tiden, mistet sist no 25 januar! Vi har ingen fra før, så vet akkurat hvor kjipt det er! Men vi har ikke tenkt å gi opp eller miste motet, det må ikke du heller, som regel så ordner det seg til slutt og jeg er sikker på at det gjør det for deg også! Hold motet oppe! Klem
cindy85 Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #12 Skrevet 3. mars 2012 takk for det,men jaggu ikke lett når alle rundt en blir gravide.Og hvertfall når de omtrent bare har blitt servert det på et sølvfat.."!ekspress!"men men man kan jo ikke gjøre annet enn å prøve videre...det at jeg hadde sa gjorde at jeg ble utrolig dep og lei meg..føler nesten det hadde vært bedre hvis jeg ikke hadde hatt det..men vet ikke jeg..håper denne pp er da det skjer:) jeg ble spådd graviditet denne pp,hva mener dere om det?noen av dere om er blitt spådd og det var riktig.Forrige gang jeg ble spådd var i nov/des ble det ikke spådd noen graviditet da,og det stemte..
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 3. mars 2012 #13 Skrevet 3. mars 2012 8 år, 5 graviditeter og ett barn... Uendelig takknemlig for det, men ønsker så veldig en til!!!! ;-D
**Cayenne** Skrevet 4. mars 2012 #14 Skrevet 4. mars 2012 Prøvd i 9 mnd på nr 3. Begynner å se litt mørkt på det siden de andre satt på første forsøk. Det er vel alderen... Andre som sliter med sistemann?
Junibaby10612 Skrevet 4. mars 2012 #15 Skrevet 4. mars 2012 Vi prøvde i over et år, var dritt lei og hadde gitt opp. Kjøpte clearblue elektronisk eggløsningstest og da klaffet det etter to mnd, nå er jeg gravid i 24 uke.
Leirha Skrevet 4. mars 2012 #16 Skrevet 4. mars 2012 Vi kan vel knapt kalle oss prøvere :/ Er gravid for tredje gang og er tydeligvis veldig fruktbar for vi treffer alltid på første forsøk. Men det er nok mye flaks og uflaks også med i bildet hos de flesete. Masse lykke til, skal se spiren snart sitter
snuppo Skrevet 4. mars 2012 #17 Skrevet 4. mars 2012 Har prøvd å få utredning, men nei da.. Legen min sier man hvertfall må prøve 2 år før de kan gjøre noe. Jeg også trodde det var 1 år. Kjempe frustrerende å ikke få hjelp. Kommer til å bytte lege, kanskje gå privat..for dette syns jeg er for dårlig.. da tar legen din feil. det er 1 år og det er jeg 100% sikker på
cindy85 Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #18 Skrevet 5. mars 2012 snuppo.:ja det var det jeg mente også og har lest om på nett.. når man får utredning hva gjør de da?
karen83 Skrevet 5. mars 2012 #19 Skrevet 5. mars 2012 Vi prøvde i 2 år,var ikke før vi fikk brev fra Riksen om time det klaffet av seg selv Men nå venter vi vår første i juli
cindy85 Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #21 Skrevet 5. mars 2012 gratulerer lisse_01:)håper på min tur denne md..
Gjest Shanti ♥ Skrevet 5. mars 2012 #22 Skrevet 5. mars 2012 Forsøkt på førstemann i 14 måneder, og iløpet av den tiden gått gjennom 13 pp og 2 SA. Er nå gravid igjen, 9+2 i dag! :-)
cindy85 Skrevet 5. mars 2012 Forfatter #23 Skrevet 5. mars 2012 Forsøkt på førstemann i 14 måneder, og iløpet av den tiden gått gjennom 13 pp og 2 SA. Er nå gravid igjen, 9+2 i dag! :-) gratulerer:)håper det blir min tur snart.. ble du noen gang spådd?og stemte det evt?spør bare av nysgjerrighet..
Fiemamma Skrevet 5. mars 2012 #24 Skrevet 5. mars 2012 Straks 10 mnd aktivt, men har ikke brukt piller på 2 år...
Gjest Shanti ♥ Skrevet 5. mars 2012 #25 Skrevet 5. mars 2012 Forsøkt på førstemann i 14 måneder, og iløpet av den tiden gått gjennom 13 pp og 2 SA. Er nå gravid igjen, 9+2 i dag! :-) gratulerer:)håper det blir min tur snart.. ble du noen gang spådd?og stemte det evt?spør bare av nysgjerrighet.. Takk!! Ble aldri spådd.. Krysser fingre for deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå